/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Jailbreak kan det Fjernes! ?
Fra : LemmiWinks
Vist : 476 gange
20 point
Dato : 24-04-12 11:18

hvis en iphone 4s er blevet jailbreaket. man kan fjerne jailbreaket igen så man kan få opdateret sin telefon osv ???

hvis ja hvordan Gør man :) gerne en link eller video der forklare hvordan det Gøres.

tak

hilsen LemmiWinks

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 30 point
Dato : 24-04-12 11:22

En hurtig søgning med google.
Citat
https://www.google.com/search?q=remove+jailbrake&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:da:IE-Address&ie=&oe=#hl=da&pwst=1&rls=com.microsoft:da:IE-Address&sa=X&ei=3HCWT8uRIJKo8QPci4HfCQ&ved=0CCMQvwUoAQ&q=remove+jailbreak&spell=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.,cf.osb&fp=8176a2b392ab84e9

Første link
Citat
http://www.imore.com/2011/02/28/daily-tip-remove-jailbreak-iphone-ipad-ipod-touch/

Overvejer I slet ikke at google selv inden I stille spørgsmål herinde?

Kommentar
Fra : LemmiWinks

Dato : 24-04-12 11:48

vi kan godt lide at give Point Væk :D derfor

Godkendelse af svar
Fra : LemmiWinks

Dato : 24-04-12 13:01

Tak for svaret webnoob.