/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
sabb motor
Fra : samarit1
Vist : 740 gange
118 point
Dato : 23-04-12 21:33

Hej jeg tror jeg har fået en 10hk sabb diesel men nu den skal klargøres til sæson kan jeg ikke finde ud af hvordan man skifter olie på den. På de manual jeg kan finde er der påfyldnings-studs på siden af motordækslet til krumtaphus men ikke på min, og hullet til oliepinen (hvis man ville bruge det og suge det op er kun 6-7mm) nogen der evt kender model / årgang. den er sikkert tudsegammel, men jeg kan ikke finde den på sabb´s hjemmeside heller

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-04-12 07:55
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-04-12 08:45

Det nemmeste er nok at ringe til een af forhandlerne
http://www.nordsabb.dk/forhandler.asp

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 24-04-12 18:26

Hej.
Vi havde sådan en da jeg arbejdede på søen.
Det var den der lignede gg modellen, der sad oliepåfyldningen lidt oppe på krumtaphuset.
Der er jo nød til at være til påfyldningen af olien

Jes

Kommentar
Fra : samarit1

Dato : 24-04-12 20:22

ALT DET HAR JEG PRØVET

Kommentar
Fra : samarit1

Dato : 24-04-12 20:24

alt dette har jeg prøvet, med undtagelse af at ringe en forhandler op, det bliver først om et par dage når jeg får tid