/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Destinations mappe.
Fra : Strandkro
Vist : 431 gange
45 point
Dato : 23-04-12 14:12

Jeg kan ikke scanne dokument ind i PC fordi:
Der komme en meddelelse om: FILEN KAN IKKE SKRIVES TIL DESTIATIONSMAPPE ! Undersøg om du har de nødvendige rettigheder til at skrive til "destiations mappen" eller ændre Destinationsmappen til en mappe med skrive tilladelse.
Min bemærkninger hertil:
Jeg har ikke haft problemer før (til og med igår) med at scanne dokumenter / foto til min PC.
OM rettigheder ? ?? Det er min PC alene.
Hvor finder jeg "destinations mappen ?????
Hvordan ændrer man så Destinations mappen hvis jeg finder den mappe ?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-04-12 17:00

Citat
Hvor finder jeg "destinations mappen ?????

der hvor du gemmer dine scan´s
vælg en anden mappe

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-04-12 17:41

Citat
Hvordan ændrer man så Destinations mappen hvis jeg finder den mappe ?

Du vælger bare GEM SOM (ikke GEM) = og så laver du en ny mappe, hvor det passer dig.
------
Grunden til den måske ikke kan gemme NU,
kan være at filerne hedder det samme som andre der ligger i mappe,
eller mappen er flyttet/ slettet
Det kan også være din er fyldt op

Alternativt kan du afinstallere dit scannerprogram og geninstallerer det.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-04-12 17:43

Citat
Det kan også være din er fyldt op

Det kan også være din DISK er fyldt op

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-04-12 02:28

Har du prøvet en systemgendannelse? Hvis det var i går du kunne scanne, så skal du ikke ret mange dage tilbage for at få indstillingerne som de var før, og så vil jeg anbefale at bruge et program til at hente scannede dokumenter ind på computeren, det lyder som om du bruger scannerens software til at scanne, men måske tager jeg fejl.
De fleste tekst programmer har en funktion som hedder Indsæt og der kan du vælge at hente dokumentet fra scanneren

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 45 point
Dato : 24-04-12 08:58

Hvis der kun bliver brugt INDSÆT i et dokument,
så er der ikke mapper, kun den fil (Words eller lignende) du har indsat billedet i

Og det er en elendig løsning, så find et scannerprogram - som foreslået
Hvis du altså ikke har et...

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 28-04-12 09:26

Kære Nomore.
Jeg giver dig de point fordi du prøvede flere gange at hjælpe mig med råd.
Løsningen var: at på min printer jeg skulle vælge "FIL" og ikke "BILLEDE"

Et eller andet ændrede sig i min PC ?????? sådan var det ikke før - da jeg altid brugte "at scanne til "billede"

Men tak for din hjælpsomhed ;)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-05-12 17:54

Citat
Jeg giver dig de point fordi du prøvede flere gange at hjælpe mig med råd
for at give nomore sine point skal du klikke på Accepter i et af nomores indlæg, du har ikke givet point ud endnu

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 11-05-12 18:05

Tak for svaret nomore.