/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hjælp til PDF-XChange PDF Viewer!
Fra : Rustica.dk
Vist : 419 gange
194 point
Dato : 23-04-12 08:03

Hej Kan-du´er
Har problemer at se pdf filer med programmet PDF-XChange PDF Viewer. Når der åbnes et dokument vises der det samme indhold, uanset hvilket pdf dokument der vælges

Håber der er en der kan hjælpe mig med dette problem...

Venlig Hilsen
R

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 23-04-12 08:09

adobes PDF reader er gratis kan hentes her : http://www.adobe.com/dk/downloads/

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 23-04-12 08:12

Ja men hvorfor skal man hente et program for at åbne et program, der kan åbne en fil... ??

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 204 point
Dato : 23-04-12 08:15

Det var da spørgsmål 2

Hvorfor bruge tid på et program der ikker virker ?

Er det mere vigtigt at at bruge et bestemt program end at læses filens indhold?

Du kan jo også bare genstarte din PC, så virker dit program nok igen.

Mvh Benjamin

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 23-04-12 08:28

Tak for svaret Benjamin.Hansen.

HAHA ja du har ret, 2 spørgsmål... men genstart virker ikke (Er prøvet høhø)

Fortsat go´ dag