/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Vennesang til konf. ATT: Nordsted 1
Fra : alyng
Vist : 516 gange
50 point
Dato : 22-04-12 14:50

Det er godt nok nogle år siden, men hvis man søger på Kandu, kan brugeren Nordsted 1 måske hjælpe med en vennesang til konfirmation. Desværre kan jeg ikke skrive til denne bruger.

Men hvis Nordsted 1 læser dette, eller andre brugere der kan hjælpe mig i kontakt med vedkommende vil jeg være taknemmelig.

VH

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-12 14:53

Jeg er lige her

Ehm... er det den sang fra en søskend til konfirmanden du tænker på?

Kommentar
Fra : alyng

Dato : 22-04-12 15:08

Det var hurtigt... tak for din respons.

Jep, det var den jeg tænkte på. Men det er jo en del år siden, så den sang er måske gået i glemme bogen?

Min datter skal konfirmeres og hun har tre mindre søskende, sådan delt på to sider, og det ville være fint med en fælles sang fra dem alle.

Vh

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-12 16:54

Melodi: Jeg er havren

Kære XXX

Hør nu lidtpå os, vi har nemlig skrevet brev til dig, der er noget vi ikke rigtigt ved, så nu vil vi gerne ha' besked. Hvis det passer, det som vi har hørt, syn's vi faktisk, det er tem'lig skørt, at vi fester her for dig i dag, og har pyntet op med mange flag. Vi har nemlig hørt, at det er sket, med at lege når man voksen er, vil det sige at vi fra i dag, aldrig mere ud og lege ska'. Heller ikke mere slås med vand, eller mere spille kort vi kan, skal på cykeltur vi aldrig mer, eller kælke sammen når det sneer. Nej hvorfor sku' du forandre dig, du har altid været god mod mig, selvom vi kan skændes nu og da, kan en bedre søster ingen ha'. Derfor slutter vores brev til dig, med at sende tudinde kys fra mig, og et stort tillykke med i dag.

Kærlig hilsen

Du må selv rette teksten til så den passer. Rigtig god fest

Kommentar
Fra : alyng

Dato : 22-04-12 16:56

Tusinde tak

Kommentar
Fra : coincident