/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
favoritter med på ny pc
Fra : k_m_s
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 22-04-12 14:24

Hej

Hvor er det nu mappen favoritter til IE ligger så jeg kan få dem med over på en ny pc.

Skal jeg så bare slette den eksisterende mappe på den nye pc og sætte den kopieret mappe ind?

Kim

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 110 point
Dato : 22-04-12 14:48

Du finder den under Bruger eller inder User (engelsk udgave)

Bruger - "dit brugernavn" - favorit .

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 22-04-12 14:50

Og det sidste du lægger blot en kopi ind i den nye mappe.

Hvis du vil af med dem den allerede har skal du blot slette de uønskede *.lnk filer

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-04-12 15:03

Når du har fundet mappen Favoritter under (Denne)Computer - Drev C - Dit brugernavn, så kopierer du den over på en usb hukommelses stik for eksempel, afbryd usb med Sikker fjernelse af hardware og flyt usb hukommelses stik over på den nye computer og åben usb hukommelses stikket og marker Favoritter og tryk på Ctrl + C, gå så over og find Computer - Drev C - Dit brugernavn der er en mappe som hedder Favoritter, tryk på Ctrl + V så kommer en besked at mappen Favoritter findes allerede, om du vil overskrive den. Sig Ja til at overskrive og nu er dine favoritter som de var på den gamle computer

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 22-04-12 16:24

Den letteste måde at komme til mappen favoritter er ved at højreklikke på den i startmenuen og vælge "Åben" så kommer du direkte til mappen Favoritter, her klikker du på en af linkene og derefter skriver du "Ctrl A" og derefter "Ctrl C" hvis du så sætter en Usbnøgle i komputeren kan du med "Ctrl V" kopiere alle genvejne (inkl. evt. mapper) over på usbnøglen når du så flytter Usbnøglen over i den nye komputer kan du blot gøre det samme som du gjorde på den gamle men denne gang fra Usbnøglen til mappen favoritter.

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 22-04-12 16:59

Tak for svaret Benjamin.Hansen.
Super, der var den jo

Kim