/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fej l i winXP log bog
Fra : reinhard
Vist : 340 gange
200 point
Dato : 28-05-03 20:12

Denne fejl bliver ved at dukke op hos mig, i logbogen.Hvordan slipper jeg af med den. Windows kører stabilt nok og jeg har ikke nogen fejlmeddelser i programmer. Claus Larsen har spurgt om det samme d. 8-10-02 i dette forum, men der er ikke noget svar. Jeg har forsøgt i Micrososft knowledge base og diverse artikler. Da er svar på mange forsk. fejl og tilhørende ID, men ikke nogen om denne.

Kilde: Userenv Katergori: Ingen
Type: Fejl
Hændelses-id:1090

Er der nogen der kan hjælpe???

Mvh
Reinhard Gründler

Kommentar
Fra : xou

Dato : 28-05-03 20:31

MÅSKE I KONTROL PANEL-SYSTEM-AVANCERET-
klik på fejlreport
her kan du vælge at deaktivere den eller bestemme om hvilke programmer der SKAL
repoteres om fejl i.
jeg kender selv til at den siger >> ikke noget om det lige nu <<
måske er idden at kunne dække så mange efterhånden som de dækker op,og ikke mindst
at microsoft sender en repport til de softwareudviklere der så kan rette deres program.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 210 point
Dato : 28-05-03 21:40

Prøv at se på clan's tip:
http://www.kandu.dk/dk/tip/3931
Hvis du kan bruge det, vil jeg ikke ha' point for henvisning til dette tip.
Emesen.

Kommentar
Fra : reinhard

Dato : 28-05-03 22:16

Hej Emesen

Tak for det hurtige tips. Jeg har også prøvet det lille program, men lige nøjagtig denne "error" eller Id kender programmet ikke. Ellers tak for hjælpen.
mvh
Reinhard

Godkendelse af svar
Fra : reinhard

Dato : 28-05-03 22:17

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : reinhard

Dato : 28-05-03 22:25

Til xou
Jeg kan godt deaktivere rapporteringen om fejl i kontrolpanelet/system/avanceret, men det løser jo ikke problemet om fejlen, vel. Ellers tak for tipset.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-03 22:47
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-03 22:58

Denne kan ikke åbnes men der er en forklaring på problemet.
Corrupt profile problem.
... . >: References: Corrupt profile problem. From: "Phil Ellett" <phil@technimode.com>.
Prev by Date: Error in Event log - Source:Userenv Event ID: 1090; ...
cert.uni-stuttgart.de/archive/usenet/microsoft.public.windowsxp.security_admin/ 2002/06/msg00977.html - 5k -