/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
packa up og brända
Fra : bobbels
Vist : 542 gange
50 point
Dato : 28-05-03 19:59

Kan nogen visa mig en bra side hvor der står hjälp till att forstå att packa op rar filer till
att brända ned på cd .
Detsamma gäller nogen länk så att man kan forstå cue og bin filer og hvordan man ska hanskas med dem.Helst skåret ud i pap for jag har laddat hem flere olika doc men jag fatter ikke ??.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 29-05-03 00:45

Hej bobbels

prøv denne der er noget af hver

http://move.to/gamecopyworld

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 29-05-03 09:23

Tack med det var mer en forklaring som et dokument hvordan jag ska göre det .
Det virker som om hjärnan har stoppat når det kommer till att få det ned på cden .
arbejder själv med pcteknik og network men her er det stop det er säkert en lille grej jag missar men så er det vel altid.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 29-05-03 10:02

Også et godt sted os søge efter det du har brug for,måske her>

http://www.itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=9

Manse9933

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 29-05-03 10:47

Hej manse! ska kolla dem hoppas alt det funker .

Godkendelse af svar
Fra : bobbels

Dato : 29-05-03 10:50

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-05-03 10:52
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-05-03 11:05

http://www.smart-projects.net/isobuster jeg ved at man kan lave cue og bin
filer om til ISO og så brænde dem til cd,nu har jeg ikke lige tid til at
tjekke dette program lige nu, men det skulle kunne gøre dette.Man skulle
også kunne gøre det med nero.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-05-03 11:43

Jeg kom lige i tanke om dette,lidt mere at lege med>

http://www.daemon-tools.cc/portal/daemonhelp.php?helppage=28

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 29-05-03 15:08

Tack tack tack nu har jag en hel del att kolla i kväll.Men det var det jag sökte tror jag.
Har letat men åbenbart kommit till fel sidor