/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Roterende billeder
Fra : anetteogjesper
Vist : 1003 gange
30 point
Dato : 20-04-12 21:47

Hej

Er der nogen der ligger inde med en enkel kode til roterende billeder med link til hjemmesiden. Gerne med flydende overgang?

Vh
Anette

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-04-12 22:04

Ja da, hvor meget skal det så rotere? - 360 grader?
Hvad så med et program til konstruktion af billeder til rotering?

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 20-04-12 22:06

Hvis du kender et godt program, så ville det være dejligt

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 30 point
Dato : 20-04-12 23:32

Inde på www.pensionistedb.dk er der link til at downloade et program, hvor du kan sammensætte en række billeder til en sådan billed karrusel, og der kan også hentes vejledning til programmet.

Du kan så "låne" kildeteksten til sådanne panoramasider, og lave dine egne panoramaer.
Men jeg har også nogle elementer til det i HTML og med noget JAVAscript der kan panorere og tilde billedet.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-04-12 09:01
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-04-12 09:02
Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 21-04-12 09:31

Tak for svaret severino.