/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
oprette default user vista?
Fra : return
Vist : 585 gange
500 point
Dato : 20-04-12 21:43

hej nogen der ved fremgangsmåden på at oprette en default user i windows vista ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-04-12 22:43

Citat
default user
hvad er det? har du en engelsk Windows?
ind i Kontrolpanel og til Brugere og grupper (hedder det vist) der kan du oprette en ny bruger og give de rettigheder du ønsker (næsten) der er Administrator og Bruger med begrænsede rettigheder og Gæste bruger at vælge mellem, vælger du den med begrænsede rettigheder, så kan du indstille rettigheder for den nye bruger

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-04-12 22:46

Enig, en default user er vel den der dukker op når man logger på. Hvis der er det der spørges efter.

Kommentar
Fra : return

Dato : 21-04-12 07:59

fijala
en default user er vel den der dukker op når man logger på
ja det er lige det der spørges efter

Kommentar
Fra : return

Dato : 21-04-12 08:31

det jeg prøver at vil lave er at jeg vil opsætte min pc med en bruger som så skal se ens ud for alle de bruger man vil oprette en konto på hvad er frem gangs måden på det bruger vista

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-04-12 08:40

Nu er der et stykke tid siden jeg har leget med den del af Vista.

Men som jeg husker det opretter du den første bruger som denne skal tage sig ud. Herefter bliver du ved ny bruger oprettelse spurgt om du vil oprette en ny bruger på basis af en eksisterende bruger.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : return

Dato : 21-04-12 09:07

Benjamin.Hansen

der er lige netop det jeg gerne vil lave det du beskriver men hvordan er fremgangs måden ?
det skal laves i vista

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-04-12 12:52
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 21-04-12 20:37

Vi fik ikke svar på om du har en engelsk Windows, nu du spørger på et udenlandsk sprog, hvis ja så brug linket ovenover, jeg er blandt dem som godt vil have link på dansk, så her er en vejledning på dansk:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Create-a-user-account
default user account= standard bruger konto

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-04-12 08:33

Du kan ikke oprette en Default User-konto. Default User-kontoen bruges til at lave indstiller som skal bruges på alle eksisterende og fremtidige brugere.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 23-04-12 15:34

Tak for svaret o.v.n..