/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
82 mm Hulmål spot
Fra : TobiasT
Vist : 575 gange
100 point
Dato : 19-04-12 20:33

Hej Derude. Jeg har med lys og lygte prøvet at finde spots med et 82mm hulmål. uden det store held.
Grunden til at det skal være 82 mm, er at hullerne er boret.

De skal kunne sættes direkte i isolering. Jeg tænker på en prisklasse 80 - 200 kr stk.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-04-12 21:06

Hejsa.
her ..skol ned til nr. 7 i rækken.
http://www.unelco.dk/474

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 19-04-12 21:41

Jeg tror faktisk, vi har samme problem, som du, for vi fik boret huller til en type spots, men da der var leveringstid, så måtte vi skifte til en anden slags, og det gav problemer.
Jeg tror ikke størrelsen er nem at finde, men du kan da overveje om du skal købe disse 10 her:

http://www.dba.dk/spot-boerstet-staal-230v-g/id-82432670/

@piaskov: Jeg tror ikke, man kan købe fra den side, du linker til?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 19-04-12 21:44
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 19-04-12 21:55

jeg beklager - jeg er vist for træt - de lamper, jeg har linket til har mindre hulmål, men er 82 i ydre diameter.

Jeg gætter på, du skal spørge en elektriker eller i en lampebutik for at de kan bestille hjem til dig - måske fra det firma, som piaskov henviser til?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-04-12 03:45

Ja de fleste ligger med er hul mål i mellem 68-76mm