/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bluetooth (org.) i VW Touran årg. 2007
Fra : rhv_82
Vist : 748 gange
100 point
Dato : 18-04-12 18:54

Hej Kandu.

Har en VW Touran med multifunktionsrat og stor kørecomputer. Kan jeg lave en original VW Bluetooht løsning i min bil.

På rattet er der telefonknap og det hele, så jeg tænker lidt at det ikke er helt umuligt.

Hvis det kan lade sig gøre:

Hvem kan?
Hvad koster det?

På forhånd tak.

/Rasmus

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-04-12 09:41

Hvis det absolut skal være en original vW løsning, må du henvende dig til dem.

Kommentar
Fra : RT23

Dato : 24-05-12 17:25

det kan godt lade sig gøre.

men hvis du vil have det i org . VW skal du henvende dig til dem for at købe det og evt også få det monterert da det kan være bøvlet at komme til. med mindre du er fiks på fingerne :)

hvis det ikke SKAL være org VW kan du købe andre former for bluetooth der kan passe ind i de ting du vil have det til . derefter skal du så ud og købe en ledning der kan passe i bluetooth enheden hvis du skal bruge funktionerne i rattet . og det kan godt være lidt svært at finde.

kan lige prøve at se om jeg kan finde nogen hurtigt på nettet

Accepteret svar
Fra : RT23

Modtaget 100 point
Dato : 24-05-12 17:30

sådan lige på 2 min fandt jeg

http://www.ipodyourcar.dk/bluetooth/docs/1.VAG_BT.pdf

her er en lille video der viser installation i en VW . dog ikke nødvendigvis det system du kan få fingre i . eller til en VW touran - DVS du kan bruge den som en guide for hvor højt sværheds graden er :)

Godkendelse af svar
Fra : rhv_82

Dato : 24-05-12 22:46

Tak for svaret RT23.