/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Online apotek
Fra : allanni
Vist : 3793 gange
200 point
Dato : 17-04-12 17:00

Er der nogen der har erfaring med den hjemmeside for online apotek der hedder nordapotek.eu ?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-04-12 17:11

Den side vil jeg holde mig langt fra...

Du burde købe dine potenspiller et anerkendt sted.

Iflg. WOT får siden en meget dårlig rating

http://www.mywot.com/en/scorecard/addons.mozilla.org

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 17-04-12 17:46

Det kunne være de har nogle piller så du kan lære at afslutte dine spørgsmål

Spørgsmål
- Ubesvarede   2
- Besvarede   23
- Annullerede   16
- Slettede   0
Ialt   41

vic200

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 200 point
Dato : 17-04-12 18:21

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men vi køber altid apoteker varer i Tyskland,
eksempelvis "hestemedicin" til under det halve af den danske pris...

Potens hedder Potenz på tysk, men i grænsebyen Flensborg forstår de dig jo nok?

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 18-04-12 07:50

Der er en stor risiko når man køber medicin på nettet, men det er kommet for at blive og det vil stige mere og mere fordi vi har nogle politiker der tror at det danske folk er børn som de er hyret til at passe på.
Jeg forstår ikke at når vi taler om voksne mennesker så står der 40 oven på hinannen for at kontrolere os når det kommer til medicin, mens jeg kan sende mit barn hen og købe alle mugelige giftstoffer uden problemer, derfor får vi alle disse mennesker der bare sender bud over nettet og pengene ryger ud af landet i en kæmpe strøm.
alan57

Kommentar
Fra : allanni

Dato : 18-04-12 09:57

Alan57 - helt enig. Det er helt vild med advarsler og kontrol, men børn kan uden problemer og opsyn/kontrol købe både det ene og andet.
Nethandel er kommet for at blive, og så længe prisen er langt mindre i udlandet er det logisk at man køber her.
Det er årsagen til at jeg søger en udenlandsk internetside.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 18-04-12 16:09

Citat
Alan57 - helt enig. Det er helt vild med advarsler og kontrol, men børn kan uden problemer og opsyn/kontrol købe både det ene og andet.
Nethandel er kommet for at blive, og så længe prisen er langt mindre i udlandet er det logisk at man køber her.
Det er årsagen til at jeg søger en udenlandsk internetside.

Ja, de sidste tåber er ikke døde endnu

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 19-04-12 11:48

Ja du syntes nok ikke at det er pussig at når det kommer til medicin så er den voksne befolkning total tåber, mens vi i alt andet godt kan finde ud af det, men det er jo også et meget svært emne.
Nej det er fordi at alt indenfor lægemidler er omgæret med en ophøjethed det ikke behøves, nå ja apoteket har jo også monopol på receptmedicin og monopoler er jo altid godt ikke webm, vågen dog op vi lever i år 2012.
alan57

Kommentar
Fra : webm

Dato : 19-04-12 12:57

Citat
vågen dog op vi lever i år 2012.
alan57

Ja, de sidste tåber er ikke døde endnu - det er da så sandt som det er sagt...

Heldigvis er du jo en del klogere end alle andre på medicin og hvad man kan købe på diverse mere eller mindre lødige hjemmesider.

Så god fornøjelse med det.

Godkendelse af svar
Fra : allanni

Dato : 23-04-12 19:16

Tak for svaret svendgiversen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-04-12 20:59

Selv tak og God sparetur til Flensborg