/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Løbehjul med motor!!!
Fra : dr_scooter
Vist : 3560 gange
200 point
Dato : 28-05-03 15:32

Hejsa jeg ville gerne vide om der er nogen steder evt. på nettet hvor man kan købe et løbehjul med motor... gerne med brændstof motor!!!

Mvh dr_scooter

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-05-03 15:44

Hejsa... dyr lille tingest
Skatescooteren fik sidste år sit store gennembrud i Danmark.
Men andre udgaver af løbehjulet presser sig også på
for at blive en del af den nye dille.
Vi forhandler allerede forskellige modeller:
Det klassiske løbehjul til børn fra 5 -10 år,
i en meget solid udførelse som kan holde i mange år
.12" lufthjul Pris 1785.-kr.
Løbehjulet med 3 hjul, sammenklappeligt, let, handy
og rigtig god balance.Pris 895.-kr.
Sidewalker model Micro -sammenklappeligt og velegnet
til at tage med i bil, båd, tog.
12" lufthjul Leveres i farverne sort og hvid. Pris 1995.-kr.
Sidewalker model Willy udstyret med 20" lufthjul. Pris 2695.-kr.
BEKA -dansk produceret, velegnet til indendørs brug i bla.
lufthavne og hospitaler.
Udstyret med 12" lufthjul. Pris 3295.-kr.
Diverse modeller af skatescootere fra 500.-kr. -1000.-kr.

Nyhed!! Der vil være godkendt et elløbehjul til gadebrug fra April i vores butik,

priser fra 5995.-dkr + startkit 895.-dkr. det kan ses sidst på denne side.

http://www.pedersen-bike.dk/loebehjul.htm

Søren

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-05-03 15:44
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-05-03 15:52

og så lige for en god ordens skyld (men det betyder vel ikke det store) Bragt i Rene Ord for Pengene d. 03.02.2003
Hvordan pedersen-bike så kan ha' et godkendt... det må du spørge dem om.

De små elektriske løbehjul kan købes for nogle få hundrede kroner, men du skal være opmærksom på,
at de ikke er godkendt til at køre på offentlig vej.
Det betyder, at du kun må køre, hvor færdselsloven ikke gælder, det vil sige på privat område.

Hvis du har købt et løbehjul, uden du er blevet gjort opmærksom på dette, kan du få pengene tilbage.
Også selvom der ligger en seddel i kassen med oplysningen, for den ser du jo først, når du pakker løbehjulet ud der hjemme - altså efter handlen er indgået.

Hvis du kører på løbehjulet på offentlig vej risikerer du, at din forsikring ikke dækker for eventuelle skader.

http://www.dr.dk/reneord/artikler/2003/030203lobehjul.htm

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-05-03 15:59
Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 28-05-03 21:48

Hej.
Vil tro det er billigst for dig at købe et på QXL, der tror jeg du kan være heldig og få et billigt.
http://dk.qxl.dk/accdb/Search.asp?txtSearch=l%F8behjul

Hej fra Notatoy

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 30-05-03 17:31

hejsa!!!!!

I metro havde de, for ikke så lang tid siden, et el-løbehjul til 399,-....den kører 12km/t(leg lidt med den og den kører 25km/t)!!!!
hvis du er heldig har de det stadig!!!!! tror det er ca. 1 månedstid siden!!!

med venlig hilsen aske

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 30-05-03 17:34

du kan også lige kigge her: http://www.danahouse.dk/
der har de både el-løbehjul og benzindrevne løbehjul!!!!

med venlig hilksen aske

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 30-05-03 17:46
Kommentar
Fra : Riley

Dato : 16-08-03 11:59

..Hmm.. Ville lige spørge om noget...

Jeg vil gerne ha nogle links til en løbehjul der har motor ((Brændstof motor)), lys, en stol... Håber at de kan hjælpe mig med at finde den, så send til min email: Freakyo321@hotmail.com

For det r lige den jeg mangler...

MVH Riley

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-12-03 13:34

Nu har dette spørgsmål stået åbent i over et halvt år. Dette finder jeg ikke rimeligt og fjerner hermed abonneringen på det.

Spørgsmålet burde for længst være blevet lukket med et tryk på ”accepter kommentar som svar”.

Points’ene er brugt i det sekund man spørger, så der er ingen grund til ikke at acceptere en af kommentarerne.