/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Let overførsel
Fra : kj
Vist : 933 gange
200 point
Dato : 16-04-12 13:11

Skal flytte data og indstillinger for en bekendt. Fra XP til Win 7.
Jeg er løbet ind i problemer med let overførsel, det kører godt nok på han gamle XP 32 bit, men at installere programmet på den nye(med win7 64 bit) går det galt. Jeg kan godt installere, men ikke starte en overførsel.
Går det simpelthen bare ikke at overflytte fra en 32 bit version til en 64 bit version??????

Kommentar
Fra : netop

Dato : 16-04-12 14:42

Citat
Går det simpelthen bare ikke at overflytte fra en 32 bit version til en 64 bit version??????

Næh, ikke umiddelbart...

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 16-04-12 14:54

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/help/upgrading-from-windows-xp-to-windows-7?T1=tab03

Du har formentlig læst Windows side om emnet ellers kan du benytte denne link..

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 16-04-12 15:02
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-04-12 08:10

Hvilken version af Windows easy transfer har du installeret på XP maskinen, det skal minimum var samme version som den der er på windows 7 maskinen.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 18-04-12 09:45

webnoob
Det er samme version, de er downloaded fra samme sted på samme tidspunkt, men på win 7 får jeg en fejlmeddelelse om at programmet ikke er kompatibelt, eller lign.

Annuller spørgsmålet
Fra : kj

Dato : 19-04-12 13:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Tilsyneladende er "Let overførsel" standard med i Win 7, og det er tilsyneladende derfor den ikke accepterer min installation.