/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Facebook!!!!
Fra : Harbo21
Vist : 945 gange
500 point
Dato : 15-04-12 19:57

Jeg skulle til at inviter mine venner til en gruppe på facebook, og syntes det var da ret nem, for da jeg havde lavet gruppe, kom mine venner op i højre side, og så var det ellers bare at gå igang med at tilføje dem. Men så skete det, jeg kom sgu til at trykke skjul, under mine venner, og nu kan jeg kun finde min vennelist inde på min profil, men der kan jeg tilføje dem. Håber i kan hjælpe...

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 15-04-12 20:40

du har nok ingen venner mere se det i øjenen,,,

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 15-04-12 20:52

Jojo, for de er på min profil, men ikke på startsiden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-04-12 21:53

Lav en overspringshandling, og opret en ny profil/gruppe

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-04-12 08:01

Her kan du læse om grupper:

https://www.facebook.com/help/groups/basics

Jeg undrer mig, om du bare har fået "skjult sidepanelet"? I så fald klikker du bare på "chat" i nederste højre hjørne - så kommer sidepanelet frem igen.

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 16-04-12 10:06

Jeg havde mine venner til at stå i venstre side under anonncerne, der stod en 4-5 stykker, og nå jeg fik dem tilføjet kom der bare en ny ven til at stå der, men nu er det kun de skide annoncer der står der.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-12 10:20

Hvorfor bruge mere krudt på den profil - opret en ny

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-12 10:22

Du kan slette den profil her

https://www.facebook.com/help/delete_account

inden du opretter en ny

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 16-04-12 10:39

fordi jeg har en masse jeg bruger derinde, både billeder og over 700 venner som jeg j ikke bare lige kan flytte over, så den bliver ikke bare lige slettet..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-12 12:01

Nåå ok, så kan jeg godt se, at du ikke bare skal slette profilen, jeg troede det var en ny profil.

Hvordan mon FB reagerer, hvis du opretter en ny gruppe, kommer dine venner så til syne igen?

Jeg har ikke selv prøvet at oprette en gruppe, så jeg kan ikke hjælpe dig. Jeg har selv den gamle FB, hvor der nede i højre hjørne er en - hjælp - prøv at bruge den, og se om du ikke kan læse dig til hvordan du får det ændret.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-12 13:09

Umiddelbart tror jeg du skal gå i privatindstillinger - venner - og så må det være derinde du skal klikke videre??

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-04-12 13:16

Jeg er ikke helt med - er det i højre side, du regner med at se dine venner?
Citat
for da jeg havde lavet gruppe, kom mine venner op i højre side,

eller er det i venstre side:

Citat
Jeg havde mine venner til at stå i venstre side under anonncerne,

Du skriver ikke, om du er på den nye version af FB med tidslinien, eller om du er på den gamle? Gruppefunktionen har ændret sig lidt. Skal vi hjælpe dig, så må du nok uddybe dette.

Jeg er selv på den nye FB med tidslinie, og jeg har oprettet flere grupper uden problemer.

Har du kigget på det link, jeg henviste til?

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 16-04-12 14:44

Det er i højre side, og det er den nye version jeg bruger. Det er en gruppe som jeg har sammen med en anden, men er adminstrater for den. Jeg kan se hvis jeg selv laver en ny gruppe, kommer Foreslåede medlemmer op i højre side igen, under annoncerne igen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-04-12 15:52

Harbo21 jeg har prøvet at oprette en gruppe med nogle medlemmer som jeg også skjulte - og jeg kan ikke få dem frem. Det burde kunne lade sig gøre uden man behøver at slette gruppen og lave en ny.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-04-12 17:03

Har du prøvet at trykke på skjul igen. Normalt på andre områder i FB, så trykker man een gang og det er skjult og igen, så kommer det frem igen.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 16-04-12 17:24

Prøv om det her link hjælper dig: https://www.facebook.com/help/search/?q=venner+skjult

Clou

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-04-12 18:58

Clou > Det der står om at redigere via nyheder hjalp ikke mig, derfor linkede jeg ikke til det. Jeg har oprettet flere grupper og eneste måde var at slette grupperne for at komme rundt om den der skjul, men der er sikkert en anden vej.......

Smuller54 prøv det.......

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-04-12 19:49

Nu har jeg lige forsøgt selv - og tænk, jeg tror ikke, det er muligt? Jeg tror ikke, det er en funktion, der kan slås til og fra, men noget som FB popper op med indtil det øjeblik, du afviser det. Spøjst...