/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
htc hero
Fra : risvej07
Vist : 731 gange
100 point
Dato : 15-04-12 17:47

hej. jeg har en MAC AIR og en HTC HERO.
jeg vil gerne overføre en video fra tlf til mac. når jeg har tilsluttet tlf via usb. åbner den i iphoto.
og jeg kan se ca. 1/3 del haf de billeder der er på tlf, og kan overføre dem til mac.
men kan ikke finde videoerne og for den sags skyld de sidste billeder.
nogle der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 16-04-12 14:06

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   41
- Annullerede   36
- Slettede   2
Ialt   80

Tror du nogle vil hjælpe, når du alligevæk ikke er tilfreds og annullere dine spørgsmål??????

Kommentar
Fra : risvej07

Dato : 16-04-12 17:21

nu kræver det jo at der er nogle mennesker der ved hvad sagerne drejer sig om.
så jeg kan få et svar.
f.eks et spørgsmål om Ryanair. hvor det bedste svar går på at mail til Dem,
men nej, det hjælper ikke noget, det viste sig at man skal ringe til england, hvis man skal have
et " no show"....
så det er ikke altid til megen hjælp, hvis man " tror" man har løsningen.
og måske stiller jeg bare for "svære" spørgsmål ???

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 26-04-12 07:32

Du skal bruge Imovie til at importere isttedet for Iphoto

Godkendelse af svar
Fra : risvej07

Dato : 26-04-12 21:56

Tak for svaret Kortoververden.