/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hjæælp
Fra : Paulsen01
Vist : 491 gange
37 point
Dato : 15-04-12 09:32

Mine forældre har lige købt en ny computer en HP med windows 7.

men de kan ikke få lov til spille spil på den som de f.eks har købt via nettet.
Den vil gerne installere dem men ikke åbne spillet , ligesom om der er noget
der blokere for det..?

Nogen der kender til problemet ???

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 15-04-12 09:50

Citat
men ikke åbne spillet

Hvilken besked kommer der?
Prøv at se efter om firewall´en blokkerer

Kommentar
Fra : Paulsen01

Dato : 15-04-12 10:10

Der kommer slet ingen beskeder, det er lige som om den lige arbejder med åbne men så går den i stå.... Hvordan finder jeg ud af om det er firewall ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-04-12 11:07

Her kan du se om den sidste nye Java er installeret............ellers gør det.
http://www.java.com/en/download/index.jsp
Hold lige øje med hvad der er sat [ V ] ved så du ikke får en masse ekstra med.

Hvis denne side åbner med en rød firkantet klods så er der installeret Flash.........ellers gør det.
http://get.adobe.com/flashplayer/
Hold lige øje med hvad der er sat [ V ] ved så du ikke får en masse ekstra med

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-04-12 14:18

Hvis dine forældre er nye brugere af Windows 7, så har de måske ikke installeret spillet ved at højre klikke og klikke på Kør som administrator, prøv at afinstallere spillet og installere en gang til og denne gang som administrator.
Det er kun et gæt, måske er der noget andet i vejen

Kommentar
Fra : Paulsen01

Dato : 15-04-12 14:22

Det er et spil som er købt via Download centralen..

Skal det installeres ved højre klikke på køre som administrator. ??

Kommentar
Fra : Paulsen01

Dato : 15-04-12 14:23

Eyvind

Det virkede ikke noget det på virkningen af spillet.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 37 point
Dato : 15-04-12 18:13

Når i downloader spillet så kommer der en lille aflang boks nederst på skærmen hvor i skal klikke ok til at køre som administrator. Bjælken kan være svær at se hvis man ikke er opmærksom på den. Hvis i ikke har klikket ok så virker spillet ikke.

Godkendelse af svar
Fra : Paulsen01

Dato : 15-04-12 19:51

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-04-12 20:43

Selv tak.