/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
tørtrænings patroner til kaliber 12
Fra : return
Vist : 1424 gange
500 point
Dato : 14-04-12 20:08

hej

nogen der ved hvor man kan købe to stk tør trænings patroner leder efter nogle der er lavet i blank Aluminium mener dert er det de er lavet af ,men de skal være sølv blanke til en kaliber 12 til jagtgevær er der nogen der kan hjælpe

ps det må også gerne være sider fra udlandet og meget gerne med link

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-04-12 20:26

http://www.korsholm.dk/dk/jagt-4/tilbehor/klikpatroner/klik-patroner.html

Hvorfor udlandet, når du kan få dem øst for Ringkøbing))))), de er godt nok ikke blanke, men de siger klik

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-04-12 20:30
Kommentar
Fra : return

Dato : 14-04-12 21:08

vil niu meget gerne ha noget mere da det andet ikke er det jeg søger

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-04-12 21:35

Tørtræningspatroner......

Skal patroner ikke altid ikke være tørre ?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-12 23:21
Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-12 23:26

Hej igen return

Prøv Midway Danmark - de har det meste af udstyret fra MidwayUSA.

Jeg ved ikke, om de har dem i 18 karat guld eller sterlingsølv. De her bare tjekkede ud.
Bortset fra det, så kunne et par alm. klikpatroner bruges, idet der sidder en fjeder i fætteren, så dine slagstifter ikke lider overlast.

Held og lykke med projektet.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-12 23:31

Her er et telefonnummer til biksen.

Kontakt info
Midway Danmark ApS
Hyllerødvej 2 - 8783 Hornsyld
Tlf. 3214 6060

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-12 23:33

wauw - man kan også få dem i messing + speedloadere til næsten ingen penge.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-12 23:37

En anden ting jeg kan anbefale:
Set hos Gunsandpowders i Hadsten.

BUTT OUT
150,00 DKK

Det er en device man stikker op i endetarmen på et rådyr el. lignende, hvorefter man drejer den en omgang - og trækker til. Så følger hele endetarmen med ud. Clean and nice.
Dyret skal altså være dødt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-12 23:45

OK! Har fundet dem hos Midway Danmark. De har varenummer 776843, er i poleret aluminium og fåes fra kal. 410 til kal. 10.

Du googler bare skidtet på midwaydanmark og, skriver 776843 i søgefeltet, når hjemmesiden popper op.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-12 23:46

Hmmmmm! Dem fra Midway USA er flottere end dem fra Midway Danmark. De ligner næsten Georg Jensens salt og pebberbøsser.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-12 23:48

Salt i venstre løb og pebber i højre.

Kan ikke lade være.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-12 23:53

Hej Return
Du kan lige så godt få hele smøren:

-ZOOM Action Proving Dummy, Snap Cap 12 Gauge Aluminum Package of 2

Produkt nummer: 776843

Lagerbeholdning: Produktet er på lager

DKK 108,00

-

Læg i indkøbskurv

Anbefal et produkt
Spørgsmål om produkt

A-ZOOM Snap Caps are precision machined from aluminum to exacting tolerances. They feature a hard anodized finish that provides ultra-smooth functioning and long cycling life. These are perfect for dry fire practice, training and fuction testing, and teaching safety or storing your firearms with the spring relaxed for longer spring life.

Technical Information: Action Prooving Dummy / Snap Cap

Mvh.
Tonganeseren

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 500 point
Dato : 14-04-12 23:58

Wauw - her er alt hvad man kan begære. Edermageme en overflodshjemmeside.

http://www.thefind.com/sports/info-aluminum-snap-caps-12-gauge

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-12 23:58

Var det nok????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-04-12 00:12

Og fandeme om man ikke kan få dummypatroner med lys i. Så kan man lynhurtigt tjekke om man sigter lige på billedet af svigermor.
Smart device.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-04-12 00:24

Hørt på jagten:

"Hey - Mr. Rabbit? See the light?"

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-04-12 11:04

Godt arbejde Tonganeser, nu skal vi passe på, at det ikke slår helt "klik" for os))))

Mvh
BW

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 15-04-12 17:23

Tak for svaret Tonganeseren.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-04-12 17:38

Nøj manner! Hele 500 POING og endnu har jeg ikke fået en af de 500-kroners sedlæer, som redaktionen af KANDU har stillet os i udsigt.
Mange tak . return.
Hvilken udgave vælger du??

Mvh.
Tonganeseren