/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Rød blok
Fra : nomore
Vist : 470 gange
11 point
Dato : 14-04-12 10:16

Fortryder du at du stemte RØDT - jeg gør.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 14-04-12 11:01

NEJ jeg er ikke så dum at stemme på rød blok.
Alt det lort de lukkede inden valget, kunne da slet ikke lade sig gøre. Det kunne man da sige sig selv.

vic200

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 14-04-12 11:21

Stemte nu godt nok Radikalt (i protest) - men trods alt.
De skulle ikke have haft min stemme - i dag.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-04-12 11:46

Nej - det gør jeg ikke PeterTheisen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-04-12 11:49

Citat
Alt det lort de lukkede inden valget, kunne da slet ikke lade sig gøre. Det kunne man da sige sig selv.

Nemlig....... det er dog først nu,det er gået op for SF`s vælgere.

M.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 14-04-12 12:34

Nå du fortryder nomore, det var da synd for dig.
Jeg stemte på S og det ville jeg sku gøre igen, valget var mellem to onder og jeg tog det mindst onde af dem.
Jeg forstår ikke rigtigt den danske befolkning, de ting de er sure over er småting i forhold til de 5 bankpakker der er delt ud, samtidig med at de samme banker der fik skattepenge af os alle sammen, for at holde røven oppe på dem, ikke vil låne penge ud til folk, vi skullen sku have ladet dem gå ned, sådan en flok griske tåber.
alan57

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 14-04-12 14:54

Stemte på liste Ø og det vil jeg gøre igen, hvis der var valg i morgen

Socialdemokraterne er ikke "rød" nok i mine øjne.

Kommentar
Fra : pims

Dato : 14-04-12 15:23

Jeg stemte SF og ja, jeg var nok for naiv Næste gang bliver det liste Ø som får min stemme. Så må vi håbe at de har nosser nok til at føre deres egen politik og ikke være stik i rend dreng for Venstre..
Pims

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 11 point
Dato : 14-04-12 15:55

Selvom jeg har briller på,med blålig skær,er jeg meget enig med alan57,ang. banker.Og på samme vis,med andre dele af storkapitalen.

Der er vi alt alt for vatne.Bankdirektører der lokker småsparere ud i tvivlsomme projekter. Og samtidig bliver forgyldt for deres forbrydelser.De skulle istedet rulles i fjer og tjære,derefter 12 år i spjældet.

Sådanne ting,kan få mig til at se rødt.

M.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-04-12 18:47

N E J har ikke fortrudt mit valg.

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 15-04-12 10:53

Tak for svaret Mosebaek.