/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Download fra Youtube
Fra : Jeanrex
Vist : 641 gange
180 point
Dato : 13-04-12 23:16

Hej...
Jeg ville gerne downloade musik fra Youtube til computeren og derfra til en CD. Hvordan gør jeg det?
Med venlig hilsen
Jean.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 180 point
Dato : 14-04-12 02:04

Du er sikkert klar over at det kan være ulovligt det du gerne vil?
Nå men mange af os gør det selv og mange bruger Youtube Downloader til at hente og omdanne filmene til MP3 lydfiler:
http://youtubedownload.altervista.org/
programmet er gratis og nem at bruge, når så du har hentet og gemt nogle MP3 lydfiler så kan du bruge Windows Media player til at oprette en playliste som du kan brænde til en lyd CD som du kan afspille på anlægget.
Altså hvis du bruger Windows som styre system og Internet Explorer som browser.
Jeg bruger Linux som styre system og Firefox som browser, med tilføjelsen VideoDownload Helper henter og omdanner jeg film direkte i browseren og Rhythmbox afspilleren bruges til at oprette en playliste som jeg kan brænde til en lyd CD.
Spørg mere hvis du vil have instruktion i brug af programmer

Godkendelse af svar
Fra : Jeanrex

Dato : 14-04-12 10:06

Mange tak for svaret. Jeg vil lige afprøve det imorgen og hvis jeg har spørgsmål, vender jeg tilbage.
Mvh.
Jean.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 14-04-12 10:10

http://www.kandu.dk/spg161516.aspx
Citat
Du er sikkert klar over at det kan være ulovligt det du gerne vil?

Tja: og hvem LUKKER TUBEN bare for DET
LOVLIGE sider bliver lukket for mindre

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 14-04-12 10:11

Citat
Ellers hent filerne ned og afspil dem fra din pc...
Du kan hente dem med
JDownloader eller Streamtransport (søg selv)

Kommentar
Fra : Jeanrex

Dato : 14-04-12 22:54

Hej.... Nu er problemet: når jeg har downloadet fra Youtube Downloader - hvordan får jeg dem så til Windows Media player - jeg kan brænde en lyd CD?

Mvh.
JeanRex.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-04-12 00:53

Altså du har hentet filmen og omdannet (convert) dem til MP3?
Find mappen MP3 filerne er gemt og åben mappen, den må ikke være maksimeret! Hvis ikke mappen er åbnet helt til venstre på skærmen så sæt musemarkøren på øverste blå linje og træk mappen helt til venstre.
Start Windows Media player og klik på fanebladet Brænding, så er der et tomt brændeliste ovre i højre side af playeren, sæt musemarkøren på øverste blå linje og træk playeren helt til højre.
Nu skal du gerne kunne se både indholdet af musik mappen og playeren lidt oven på hinanden, klik i musik mappen og marker de filer som skal brændes til lyd CD, hvis det er alle filer i mappen så brug tastaturet og tryk på CTRL + A så er alle filer markeret eller hold CTRL nede og klik på filerne 1 efter 1, sæt musemarkøren på en tilfældig af de markerede filer og hold venstre muse tast nede mens du trækker over i brænder vinduet i playeren, slip muse tasten, nu har du en brænde liste og skal bare lægge en tom CD i brænderen og klikke på Brænd.
Vinduet med player og musikmappe ser nogenlunde sådan ud på en Windows 7 computer, jeg har oprettet en brænde liste med Boney M: http://peecee.dk/upload/view/361957

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-04-12 00:55

Der kan være cirka 12-19 numre af 3.4 minutter på en CD