/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
.
Fra : nomore
Vist : 509 gange
11 point
Dato : 13-04-12 21:47

Citat
Tag jer nu sammen kan-du team......
siden kører af HELVEDE til.
Hvad med at smide alle de reklamer UD TIL HØJRE og indføre BRUGER BETALING

Så kom der sikkert gang i P Thiesen (Rudolf/ Jørgen er eller andet)
og andre der alligevel
kun kommer herinde for at *drille*.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-04-12 21:55

Hvis først der kom brugerbetaling, ville der ikke være nogle brugere tilbage.... men gaab Kandu er mega langsom

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-04-12 22:38

Som om det går hurtigt nu....hver eneste gang der bliver
opdateret herinde ___ går det langsommere, om det er scripts
der skal loades eller bare skjulte reklamer..der er efterhånden ikke mange 'gamle '
tilbage der gider sådan engang reklame FIS

Men JO, en eller anden form for bruger-betaling (Al´a - yde for at nyde)
i form af POINT´s

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 21 point
Dato : 13-04-12 22:46

Jeg gider ikke rigtigt Kandu i øjeblikket, den brager ned for et godt ord og den er gabende langsom nu.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-04-12 22:59

++++

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 14-04-12 08:21

Kandu er ikke kun langsom, man er også heldig, hvis man overhovedet kan lokke på.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-04-12 09:22

++++
R.I.P.
++++

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-04-12 13:09

Det er sørgeligt at kandu er så langsom. Jeg har fået såmange positive oplevelser her. Så jeg vil savne Kandu.

Og jeg går med til begravelsen, hvis i giver besked om hvor og hvornår.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-04-12 16:23

Ja, nu er den ikke langsom her

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 15-04-12 10:59

Tak for svaret granner01.
Det kører da rimeligt i dag.......

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-04-12 16:34

Det kører også lidt hurtigere nu hos mig.