/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
nyt køkken
Fra : twinkey
Vist : 2771 gange
50 point
Dato : 28-05-03 13:11

Hej

Jeg står og skal have nyt køkken i min lejlighed, men jeg er lidt i tvivel om hvilket mærke jeg skal vælge.
Jeg har overvejet et IKEA køkken da bugettet er lidt stramt, er der nogen der har nogle erfaringer i den retning, eller med andre mærker ?

Mvh Twinkey

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 28-05-03 13:24

Kvik køkkener er også meget billige, men så skal man også selv samle det.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-05-03 13:27

Hej Twinkey
Der er meget der skal overvejes, også selv om du får det gjort af professionelle, så er her 10 gode råd til hvad du bør tænke på, når du skal have nyt køkken http://www.boligtorvet.dk/Boligtorvet/web.nsf/HidIDLookup/XB96CA2749382AAF3C1256CB8002C7812

Hvad angår mærke... uha! Der er så meget "derude", så du modtager nok 10.000 svar på det. Selv har vi Evita køkken og det har holdt sig pænt i over 10 år, men det skal du nok ikke gå efter, ikke når budgettet er stramt.
Lykke til...
Søren

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 28-05-03 13:40

Der findes også "skab selv" http://www.skabselv.dk/
de skulle heller ikke være så dyre.

Kommentar
Fra : multo_mega

Dato : 28-05-03 17:13

Skab Selv er en rigtig god idé, vi er meget glade for vores, hvis man som jeg kan lide at lave tingene selv er der mange penge at spare. Deres elementer og låger er de samme/magen til de førende mærker på markedet, vi har valgt en massiv valnød som bordplade, den er kanon lækker og flot, men kræver en del diciplin så man ikke læver mærker, men det er billigst med en billig laminat. Deres elementer skal du også selv samle, men det er ikke noget probl. ellers mener jeg at du kan få dem samlet for 250 kr/stk. Der er også Kvik lagersalg, det er også billigt, men efter min mening ikke samme kvalitet. Held og lykke med projektet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-03 21:53

Skab-selv har jeg kun hørt godt om.
Når du selv måler op til skabene, så husk en margen for enden hvis ikke rummet er i absolut vinkel. Brug meget tid på at rette soklen helt lige op - det gi'r et godt resultat.
Emesen.

Kommentar
Fra : micnielsen

Dato : 28-05-03 22:55

Vores ikea køkken holder fint, efter 3 års god brug er det stadig som nyt.

god sommer

Accepteret svar
Fra : davo

Modtaget 50 point
Dato : 02-06-03 15:19

Vores ikea køkken (4 år) er stadigvæk meget pænt.. en lille tip bestille en underskab for lidt og når I har fået levering ring og sig at I mangler en underskab og vupti... en gratis skab et par dage efter!!!!!
mvh davo

Godkendelse af svar
Fra : twinkey

Dato : 03-07-03 15:47

Tak for svaret davo.