/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Ang. Free Wi-Fi "Sønder"
Fra : Otnob
Vist : 741 gange
100 point
Dato : 13-04-12 20:12

Der har nok været for stor succes omkring den gratis forbindelse til internettet.
Når jeg benytter "Sønders" link : http://www.youtube.com/watch?v=3lNqqryPBNU og vil downloade programmet få"r jeg denne besked: "We arre sorry The Service has been discontinued" og en henvisning til en hjemmeside "Handango.com" som jeg ikke kan se har noget at tilbyde der kan bruges til Free Wi-Fi.

Så spørgsmålet er om der er noget jeg har misforstået?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-04-12 20:21

Jeg tror ikke du har misforstået noget.

Når noget lyder for godt til at være sandt ER det for godt til at være sandt. Hvorfor skulle han tilbyde gratis net, når folk er villige til at betale for det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-04-12 20:21

Det er fint nok med den lille wifi søger, men når jeg er i udlandet og savner Kandu osv. så hænger jeg en USB ledning med et lille USB netkort ud af vinduet eller balkonen..............og tit så findet Vista eller win 7 en åben forbindelse. Der er tit et hotel i nærheden som har en forbindelse der kan bruges.
Husk at åbne forbindelser kan indeholde hackere.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-04-12 20:26

Du skal hente Easy WiFi Radar http://www.makayama.com/easywifiradar.html
og installere det, det er så meningen at det skal finde ÅBNE WI-FI punkter som man så kan snylte på!

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 13-04-12 20:31

Klaudi

Det er det jeg har forsøgt at gøre, men får den besked som jeg nævner i mit spørgsmål.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-04-12 20:36

Troede ikke WIFI kunne modtage NET signaler?
men kun opsnappe dem fra andre WIFI forbindelser,
der ikke er sikre.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-04-12 20:43

Citat
men kun opsnappe dem fra andre WIFI forbindelser,
der ikke er sikre.

Det tror jeg os at det er det prg. gør, så man kan vel egentlig bare søge efter netværk og se om der er nogle der ikke er krypterede!

Som Eyvind skriver længere oppe.... http://www.kandu.dk/spg161519.aspx#1856693

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-04-12 20:48
Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 13-04-12 20:58

http://www.youtube.com/watch?v=3lNqqryPBNU

Via dette link kan det ses hvorledes Free Wi-Fi programmet virker.

Klaudi!
Dit link for downloading af programmet har jeg prøvet, men den side forekommer mig lidt mærkelig!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-04-12 21:04

Jow - og det vises også på min skærm, om de er sikrede eller åbne.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-04-12 21:06

Fra Klaudis's link.
du skal bare klikke på denne " Download EasyWifiRadar.zip " så kommer den på et øjeblik.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 13-04-12 21:10

Der er såmænd ikke noget mærkligt med den side, jeg har uploadet filen og jeg har prøvet at hente den, og der skulle ikke være noge galt med den!

Godkendelse af svar
Fra : Otnob

Dato : 13-04-12 21:16

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 13-04-12 21:26

Klaudi
Der er i øvrigt lige et spørgsmål om den fil du har oploadet er til Windows, Apple iPhone eller Nokia phones?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-04-12 21:39

velbekomme og det er til windows.