/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
HASTER: Lædervest
Fra : simon-s50
Vist : 675 gange
100 point
Dato : 11-04-12 19:24

Hej med jer.

Ved godt jeg er lidt sent ude, men i weekenden skal jeg på spejderlejr og spille Bøffen fra Olsen banden (ham som altid kidnapper Egon) og jeg står og mangler en lædervest, den behøver ikke at ligne den han har på men den skal være uden rygmærke.
Den skal være i størrelse ca 2-3xl eller støre.
Den skal enten købes/lejes/lånes for max ca. 100 kr. skal kunne hentes inden Fredag middag i KBH.
Er der nogen der har en, eller kender et sted man kan skaffe en vil det være fedt.

Hilsen Simon
PS hvis der er en der også kender et sted i KBH hvor man kan skaffe en hat der minder lidt om den har på ville det også være nice.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 11-04-12 19:29

Prøv nogle af de større genbrugsbutikker.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-04-12 21:45
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 12-04-12 08:24

Det er nok nemmere at finde en læderjakke i en genbrugsforretning, og så pille ærmerne af

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-04-12 16:03
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-04-12 16:14
Godkendelse af svar
Fra : simon-s50

Dato : 12-04-12 20:04

Tak for svaret Nordsted1.

Den kostede godt nok 145kr men spejdergruppen skal sku bare hoste op ;)