/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Efterløn
Fra : camerone1863
Vist : 556 gange
50 point
Dato : 10-04-12 19:41

Er jeg den eneste der ikke har fået min efterløn endnu.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-04-12 21:16

Har du gjort noget - aktivt - for at få den?

De eneste ting, der kommer af sig selv er - iflg Storm P. - lommeuld og sult!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-04-12 01:08

Hvis din månedlige udbetaling af efterløn ikke gik i banken som den skulle til den første, så må du jo have fat i din fagforening og høre om der er sket en fejl.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 11-04-12 09:00

Jeg har ej heller fået mine, og det er jeg glad for...

For jeg har ikke bedt om at få den udbetalt...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-04-12 21:08

Nu er det ikke fagforeningen der kan give svar, men jeres A-kasse.

Det er stadig to forskellige ting.

Og A-kasserne har travlt for tiden, nogle mere end andre. Og hvis I læser på hjemmesiderne for den A-kasse, som I tilhører vil der være masser af information om, hvordan de har forberedt det og hvornår det kan forventes kan man kan få pengene udbetalt.

Det afhænger bla også af hvornår man selv har kontaktet og udfyldt diverse formularer.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-04-12 01:09

Nå, det er måske det indbetalte efterlønsgebyr der menes her.

Ja det er jo noget andet.

Det er lidt forskelligt hvor længe de forskellige A-kasser er om at få gennemgået og godkendt ansøgningerne og anvist pengene til udbetaling.

Hos visse A-kasser kan det godt tage nogen uger er det meddelt.