/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Mit internet ADSL hos TDC går ned
Fra : ingelein
Vist : 397 gange
50 point
Dato : 09-04-12 11:05

Hej
Siden i går morges har jeg haft problemer med at mit internet går ned. Windows diagnosticering har i logfilen fortalt at der muligvis er noget galt med FTP eller Proxy instillinger /server. Ved at slukke for routeren i 3 minutter,kan jeg komme på igen et stykke tid, men det er som om der er nogle websider,som får systemet til at gå ned igen.
Har læst mig til i logfilen at jeg kan komme ind på http og https sider men ikke andre. Fejlen opstod da jeg ville opdatere hos microsoft Fejl 12007.
Jeg aner ikke noget om FTP og Proxy.
Kan det være routeren, som er kaput?
Løs forbindelse et sted?
TDC fejl?
Jeg har ikke rørt ved nogle indstillinger eller andet, og har prøvet systemgendannelse med 3 forskellige datoer.
Tak for et svar - jeg ved at nogen gerne kan og vil hjælpe.

Mange venlige hilsner - Ingelein

Jeg har desværre ikke så mange points, men håber på svar alligevel

Kommentar
Fra : transor

Dato : 09-04-12 12:56

Mit bedste bud er at du har opdateret il en ny version af internet eksplorer og i den forbindelse ikke har fået dine winsock instillinger i basen korrekte.

Prøv at afinstallere windows 9 ,eller hvad du har og se om du så ikke automatisk ryger tilbage til en korrekt version 8.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-04-12 14:40

Du skriver ikke noget om du har forsøgt og ikke kan komme på problem siderne med andre browsere (Firefox - Internet Explorer - Opera - Google Crome)? Det er ret vigtig at vide før nogen kan sige om det er forbindelsen eller din computer fejlen er på

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-04-12 14:42

Citat
Ved at slukke for routeren i 3 minutter,kan jeg komme på igen et stykke tid
trådløs eller med kabel? Hvis det er trådløs så prøv med et kabel og fortæl om problemerne forsætter

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-04-12 15:39

Hej
Jeg er på netgear med et kabel (LAN). Jeg har talt med TDC, som sender en tekniker...................næste mandag!!!!! Herligt, hvis man skulle være uden opkobling så længe.
Imidlertid har jeg nu trykket "reset" knappen på Netgear ind og har nyinstalleret. Det lader til at fungere - i hvert tilfælde lige nu.
Tak for hjælpen.
Ingelein

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 09-04-12 15:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål