|
| Kommentar Fra : transor |
Dato : 09-04-12 12:56 |
|
Mit bedste bud er at du har opdateret il en ny version af internet eksplorer og i den forbindelse ikke har fået dine winsock instillinger i basen korrekte.
Prøv at afinstallere windows 9 ,eller hvad du har og se om du så ikke automatisk ryger tilbage til en korrekt version 8.
| |
| Kommentar Fra : ingelein |
Dato : 09-04-12 15:39 |
|
Hej
Jeg er på netgear med et kabel (LAN). Jeg har talt med TDC, som sender en tekniker...................næste mandag!!!!! Herligt, hvis man skulle være uden opkobling så længe.
Imidlertid har jeg nu trykket "reset" knappen på Netgear ind og har nyinstalleret. Det lader til at fungere - i hvert tilfælde lige nu.
Tak for hjælpen.
Ingelein
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|