/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
En hund der vil lege i Århus området?
Fra : motleyman
Vist : 483 gange
20 point
Dato : 28-05-03 11:09

Hej er der ikke nogle hunde/hvalpe i Århus-området, der har lyst til at lege med en 5 mdr.gml. Danois/scæfer blanding??
Det er mærkeligt at de hunde (deres ejere) man møder, ikke vil lade deres hund lege og socialisere sig med andre hunde.
Det er trods alt den mest naturlige leg for hunden...
Hun er en dejlig kærlig pige, der bare gerne vil lege lidt med artsfæller.

Accepteret svar
Fra : ockendon

Modtaget 30 point
Dato : 28-05-03 11:52

Hejsa, det må da være en ganske stor hund du har? Jeg har en 6 mnd. gammel Pyreneer-pige, som gerne vil lege. Håber at høre fra dig

Kommentar
Fra : Tkelstrup

Dato : 28-05-03 13:39

Hej
Vi vil også meget gerne være med til at lege. Bernhard er en 15 mdr gammel Berner Sennen, som elsker at lege med andre store hunde. Bare sig tid og sted, så er vi der Vi bor i Højbjerg med indhegnet have, så det er muligt at gøre det hos os. Vi kender dog også mange andre gode steder
Mange hilsner
Therese og Bernhard
Mail evt. på therese@elverdalen.dk

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 28-05-03 15:08

Chivas er også klar til at lege(1½ år ung Border collie(han)) i Åbyhøj!!!

mail: dr_scooter@ofir.dk

Kommentar
Fra : Smat

Dato : 28-05-03 17:28

Vi vil også gerne med.
Apollo Berner sennen 8 mdr, Skejby.
Vi tager i hundeskoven ved Skejbyvej i morgen, torsdag kl 11, hvis nogen vil med.

Godkendelse af svar
Fra : motleyman

Dato : 28-05-03 19:17

Tak for svaret ockendon.

Kommentar
Fra : motleyman

Dato : 28-05-03 19:23

Tak for svaret alle! Og vi prøver at finde hunde-skoven, ved skejbyvej imorgen ved 11 tiden.

Og i andre er velkomne til at ringe når i har lyst til hundeleg, ved ikke lige hvordan det her fungerer...?
mit tlf. 232 666 22

Kommentar
Fra : Smat

Dato : 28-05-03 23:46

"Skoven" - den er ret ny ligger næsten lige overfor ALDI, der er en lille parkeringsplads der ligger lidt hemmeligt, men jeg skal forsøge at være der i god tid og stå ude ved vejen med min hund - så skulle vi kunne genkendes.
MVH
Margrethe