/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Pc hjælp
Fra : maxima51
Vist : 898 gange
50 point
Dato : 08-04-12 07:45

Jeg tror, at min pc er blevet inficeret med en virus,hvad gør jeg nu.
Hvis jeg f.eks. downloader en side med tekst,så er der flere ord,som er markeret med blå skrift,hvis jeg klikker på dem, så kommer der en reklame for en dating side eller noget med spil.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-04-12 07:53

Siden har sikkert bare indbygget links, som automatisk følger med ned
Prøv at smid teksten over i Notepad og gem / kopier så teksten derfra

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-04-12 07:55

Gemmer du siden i Words, mener jeg at du kan deaktivere links
men er ikke helt inde, i lige det

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-04-12 08:29

Gemmer du i Words, så marker teksten og højreklik = fjern hyperlinks

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 08-04-12 10:02

har du et antivirus program så kør en scan, husk at opdatere det først
prøv evt også køre malwareantibytes
http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free
opdater det og kør en fuldstændig scanning

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-04-12 10:11

Citat
så er der flere ord,som er markeret med blå skrift

øh, hvad har det med virus at gøre - det er links der følger med teksten
---
At der så muligvis kan være virus på selve linkenes side, er noget andet.
Citat
så kommer der en reklame for en dating side eller noget med spil

Og selve siden tekst er hentet fra er garanteret heller ikke hel stueren,
når der dukker dating sider op...