/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Mål på bagegerum
Fra : Falcham
Vist : 1302 gange
200 point
Dato : 07-04-12 20:21

Jeg skal bruge målene bxdxh (højde til hattehylde) på bagagerummet i en Fiat Punto EVO 1,4 5 dørs, årgang 2011-2012

Falcham

Accepteret svar
Fra : røskva

Modtaget 100 point
Dato : 08-04-12 07:50

gå ind på fiat" www.fiat.dk der kan du garanteret finde nogle data

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 08-04-12 08:53

http://www.fiat.dk/FIAT_DENMARK/uploads/1006/1074698573/20091209/08_12_2009_tekspec_punto_evo.pdf

De mål, du søger, står der vist ikke, så vidt jeg kan se, men bagagerummet rummer 275 liter og 1030 liter, hvis sæderne er lagt ned.

Du må ned til en fiatforhandler med målebånd

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 08-04-12 10:44

Jeg må desværre sige at det ikke lige er de oplysninger jeg skal bruge, men de konkrete mål, og de er ikke oplyst på Fiats hjemmeside.

Falcham

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-12 19:08

De mål finder du ingen steder bortset måske fra Fiats tegnebord....

Det kommer jo helt an på HVOR i rummet du måler.... (det er jo ikke en firkantet kasse)

Du må SELV ud og måle "modellen"

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 09-04-12 21:31

Hejsa

Ja, jeg har jo ikke fået det svar jeg ønsker, men anullere jeg spørgsmålet bliver jeg jo bare blacklistet.

så jeg giver point til den som har svaret først, selv om jeg ikke kunne bruge svaret til noget

Falcham

Godkendelse af svar
Fra : Falcham

Dato : 09-04-12 21:32

Hejsa

Ja, jeg har jo ikke fået det svar jeg ønsker, men anullere jeg spørgsmålet bliver jeg jo bare blacklistet.

så jeg giver point til den som har svaret først, selv om jeg ikke kunne bruge svaret til noget

Falcham