/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Hitler
Fra : Tompe_10
Vist : 407 gange
10 point
Dato : 28-05-03 10:49

hvor mange kvinder har hitler kneppet med

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 20 point
Dato : 28-05-03 11:14

Tompe... 'den har du været inde og vende med før + du fik en hel del svar (fra andre end undertegnede)
Søren
NB: Hvis dit link skulle være væk, så genopfrisker jeg da gerne
1. http://www.kandu.dk/dk/spg/15742
2. http://www.kandu.dk/dk/spg/15855

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-05-03 11:16

NB: Dem har du i øvrigt ikke fået lukket af for (accepteret) endnu

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-05-03 11:27

Vedr. de to tråde CLAN henviser til - er der noget der siger mig : at det er en skam man har brugt tid på at hjælpe !!!

- medmindre det er blevet almindeligt at formulere sig så svulstigt og så stadig have håb om, at blive taget seriøst !!!

Karina

( håber ikke din "højere uddannelse" har opgaver der er formuleret i det sprog )

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-05-03 12:36

Der findes ingen højere uddannelser, hvor man får til opgave at finde ud af, hvor mange elskerinder Hitler havde.
Så meget er i hvert fald helt sikkert.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 28-05-03 16:16

Drop vedkommende, brug jeres gode kræfter andre steder. Dette er fuldstændigt useriøst og totalt under lavmålet.

Laurenzio

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 16-06-03 21:36

Tak for svaret CLAN.