/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvilken mobil er bedst til prisen??????
Fra : kmb1969
Vist : 1028 gange
300 point
Dato : 06-04-12 11:20

Overvejer at købe ny mobiltlf. men har ikke en dyt forstand på forskellene, og synes det er noget af en jungle at finde rundt i.

Har kig på en Samsung Galaxy Y kr. 777,- htc explorer kr. 979,- og Samsung Gio kr. 969,-

Er der nogen der har en idé om hvilken der er bedst til prisen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-12 11:27

Hvis du bare skal ringe til "lillemor" findes de fra 100 kr......

Så det kommer sandelig helt an på hvad den skal bruges til

Kommentar
Fra : kmb1969

Dato : 06-04-12 11:34

Det et ikke det helt store samtaleforbrug vi har, men den skal kunne sættes op til nettet, så vi kan følge vores husovervågning, samt vores egenproduktion af el som i løbet af kort tid vil blive lagt på en hjemmeside på nettet. OG så slipper jeg jo nok ikke for at ungerne lige vil prøve at spille lidt en gang imellem.

Kommentar
Fra : kmb1969

Dato : 06-04-12 11:36

Og så skal den gerne kunne bruges som GPSér, uden at det kommer til at koste den helt store bondegård i dataforbrug.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-12 11:48

De er da alle gode til prisen, men du vil blive gevaldigt skuffet hvis du primært skal være på nettet med dem - der skal du op i en helt anden klasse......

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 06-04-12 12:36

Iphone is the BEST

Accepteret svar
Fra : Miksi76

Modtaget 300 point
Dato : 06-04-12 12:55

Har lige købt en HTC Explorer og den fungere fint og kan lidt af hvert.

http://www.nyemobiltelefoner.dk/ny-htc/htc-explorer.html

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-04-12 13:55

Kan de alle læse baggrunds informationer om eksempelvis hussalg og malerier på udstillinger?

Et vigtigt argument ved valg af smart phones...

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-04-12 16:14

Citat
Det et ikke det helt store samtaleforbrug vi har, men den skal kunne sættes op til nettet

det kan de alle tre,.. !

HTC explorer,.. overgår Samsung Galaxy Y på de fleste punkter,
den har både bedre kamera, større,.. og tydligere skærm,
længere batteritid,... de har begge Wi-Fi 802.11b/g/n...
til gengæld er Samsung 10 gram lettere,

Samsung Gio,.. placerer sig på linje med HTC explore,
så det er vel et spørgsmål om hvilken der 'ligger bedst i hånden',.. eller 'føles' bedst i dine hænder,
det kan du finde ud af ved at gå ind i en fysisk butik,.. hvor du bor,

det er vel omtrent som at spørge hvilket brød, kaffe, øl mm. smager bedst,...

Godkendelse af svar
Fra : kmb1969

Dato : 12-04-12 14:37

Tak for svaret Miksi76.

Det endte med en explorer, bla pga anmeldelserne.