/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Baby Born
Fra : fruSkrap
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 26-11-01 14:30

håndstrikket og syet kvalitetstøj til dukken kan du finde på:
http//www.thedollshop.subnet.dk
Alt til rimelige priser
hilsen
fru Skrap

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 26-11-01 14:41

Aha...

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 26-11-01 15:26

Hvo'n er reglerne?
Hvis "tante skrap" aldrig får taget sig sammen til, at acceptere dit "glimrende" svar briani, får du så pointene efter en vis tid alligevel?

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 26-11-01 15:39

Hej
kajsvaj> Jeps ---sådan hænger det sammen ! Hmmm briani.....tralala.

Mvh
Parkens

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 26-11-01 15:40

Hej kajsvaj
Nej reglerne er sådan at der er Fru Skarp der kan vælge at give point enten til et formodet svar eller til din så absolute flotte kommentar
Da det jo ikke er et spørgsmål,kan man vel lige så godt skrive,at det hun skriver lyder fornuftig,og så skrive det under et formodet svar.
Til Fru Skarp
Det er en god side du henviser til med rimlige priser,men du skulle nu nok have skrevet det som et TIP.
MVH og forsat god dag Brian
PS-enhver der stiller et spørgsmål kan frit vælge om det skal været det formodet svar der får point-eller vælge at give point til en kommentar som vedkommende mener er bedre,og at den har hjulpet på deres proplem.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-11-01 15:49

Rettelse
Fru Skarp-der skal selfølgelig stå Fru Skrap
Undskyld
Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 26-11-01 15:58

Men hvis Fru Skrap ikke får klikket på andres kommentarer inden 1 Måned,-så er reglerne sådan- at Point tilfalder den der har skrevet et Formodet Svar.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 26-11-01 16:36

Jow det tænkte jeg nok, tak for et "gratis" svar, og i dette "game"! er det selvfølgelig OK at gøre som du gør briani.

Går det forresten godt for naboen med schæferen briani? , -du ved ham der udtalte sig om hundehalsbånd?

venligst
Kaj

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-11-01 16:58

Hej min gode ven Kaj
først tak for alle dine dejlige kommentarer,som man bliver helt i godt humør af at læse,bare bliv ved med det
Det som parkenss skriver vedr:point var jeg ikke klar over.
det går rigtig godt for min nabos schæfer,har foresten lovet at passe den iaften *GGG*
MVH Brian

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 26-11-01 20:23

Nej hør nu...
Nu vil jeg osse vær' mæ'...

Det der med dukketøj er ikke lige mig, men da jeg har 2 små børnebørn på hhv. 7 og 8 mdr. er jeg mere til babytøj, - som jeg ofte har haft held med at finde i Juniorshoppen:
http://www.juniorshoppen.dk/shop/
Men ved I hvad: Brian og Parkenss - de her www adresser, hvordan får I dem med i Indlægene markerede og fremhævede.????
Ammitz

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 26-11-01 20:25

Sig mig engang Brian, - nu er det vil ikke min datter og svigersøns schæfer, for det er da den dejligste vi har her på sjælland?

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 26-11-01 21:56

"gode ven Kaj"... øh

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-11-01 22:12

Hej Ammitz
Men ved I hvad: Brian og Parkenss - de her www adresser, hvordan får I dem med i Indlægene markerede og fremhævede.????-på samme måde som du fik den her http://www.juniorshoppen.dk/shop/ med
Markere det du vil have kopieret og så trykker du på ctrl+c for at kopiere, og så finder du det sted hvor du vil kopierer det hen og trykker på ctrl+v for at sætte ind.
til Det med schæferen-nej det kan ikke være den da jeg kommer fra det dejlige Jylland,og den jeg snakker om er Jyllands bedste
MVH og en forsat god aften Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 26-11-01 22:14

Hej Ammitz
Som du lige har gjort i dit Indlæg Simpelthen kopiere den Addr. som siden du vil vise har.

Mvh
Parkenss

Godkendelse af svar
Fra : fruSkrap

Dato : 26-11-01 22:20

Tak for svaret briani.
selvfølgelig har du ret, det var en tanketorsk at skrive det som et spørgsmål.
venlig hilsen
fru Skrap

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-11-01 23:03

"fruSkrap" <fruSkrap.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:gnrM7.7490$TN1.801494@news000.worldonline.dk...
> håndstrikket og syet kvalitetstøj til

Dette er reklame og er ikke velset her.
Brug en gruppe med "marked" eller "opslag" i navnet.

jakob.

PS du er sikkert ligeglad, nu har du jo fået dit budsakb ud!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-11-01 23:03

26/11/01 14:30fruSkrap.news@kandu.dkfruSkrap

> håndstrikket og syet kvalitetstøj til dukken kan du finde på:
> http//www.thedollshop.subnet.dk
> Alt til rimelige priser
> hilsen
> fru Skrap
Det er bare for irreterende med alle de reklamer.
for alt muligt mærkeligt.
find en gruppe med marked
kevin
Marvi er her nu. Alting er anderleds.
Livet er smukt.