/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
klare boller
Fra : kenwood
Vist : 806 gange
100 point
Dato : 03-04-12 20:40

er der nogen der har erfaring i hvordan man nemest fjerner alle hår på bollerene,jeg har prøvet med en ligter men det er ikke godt

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-04-12 21:39

Spørg en MUSLIM........

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 03-04-12 22:05

tror du perkere har glatte boller ??

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-04-12 22:11

JA _ hvis de ellers er rettroende

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-04-12 22:19

En lighter er for svag. Brug en stor gasbrænder.

Du kan også dyppe i benzin før du tætter lighteren til.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 03-04-12 22:21

ja,det har jeg prøvet,men det svider a h til

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 03-04-12 22:53

Hej kenwood
Da grill tiden nærmer sig er det OK at smøre kuglerne ind i letantændeligt optænding når middagen er indtaget....så er kullene stadig aktive ---og faktisk på sit højeste...: Sæt en våd grydesvamp om dit lem og kast det hele på risten i hvad du føler passende og vupti...hårløs kanelbolle

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-04-12 23:57

Har du forresten lært.......
Citat
kunne godt tænke mig at lære at sutte røv,nogen der ved hvordan man gør ??

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-04-12 01:49

Nogle kan ikke lide at være naturlige

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 04-04-12 08:48

Brug pincet og tag et hår ad gangen
Så er du også beskæftiget i dejlig lang tid

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-04-12 14:49

Citat
Kønsbehåring:

Mange mænd er i vildrede, når det kommer til fjernelsen af kønsbehåringen. Hvor meget skal man fjerne og hvordan er det nemmest?

Mikkel Hyldebrandts råd til mændene er, at man bestemt ikke må fjerne det hele. Der skal stadig være hår, men det skal igen være trimmet. Det eneste sted, man ifølge Mikkel Hyldebrandt må fjerne kønsbehåringen, er på pungen.

"Her anbefaler jeg, at man anskaffer sig en lady-skraber magen til kærestens. Den har en stor glat flade, så den er ret god til de sensitive områder og glider simpelthen bedre," siger Mikkel Hyldebrandt.

Citat
Klippet herfra http://go-dyn.tv2.dk/articlekrop/id-41100828:mand-s%C3%A5dan-fjerner-du-dine-h%C3%A5r.html

Du kan evt. tage en hollywood behandling her
http://www.moisture.dk/voksbehandling.html