/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Hendes Verden nr 25 2004, tillæg
Fra : tpjevser
Vist : 1030 gange
300 point
Dato : 03-04-12 04:02

Mangler en opskrift fra ovenstående tillæg. Tillægget hedder "Nostalgisk babystrik", og det er opskriften til en kjole, jeg mangler. Over opskriften står "Se min fine kjole". Håber, at en eller anden kan hjælpe mig!
Hilsen tpjevser

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 03-04-12 07:40

Ugebladet findes på Det kongelige Bibliotek.
Du kan evt. få lavet nogle kopier af tillægget, hvis du besøger Det kongelige Bibliotek i København.

hawaii7

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 03-04-12 08:51

. Der er lidt langt til kbh herfra................

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-04-12 09:04

tpjevser, prøv at ringe og spørg om de kan hjælpe med at sende det til dig, nogle gange er man heldig og møder hjælpsomme mennesker --- håber det lykkedes for dig, nu du har efterlyst det mønster så længe

Go' påske

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 03-04-12 11:08

Ellers kan du prøve at spørge inde på rokken.dk , der kan være en der har gemt det.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-04-12 12:10

jeg kan se at du har søgt alle steder på nettet. Så forhåbentlig er der een der ser dit opslag og kan hjælpe.

Nogle gange, så er opskrifterne fra Hendes verden andre steder. Se om der her er noget der ligner :

http://www.idebazar.dk/baby-kjoler.html

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 03-04-12 14:00
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 27-05-12 01:47

Mon det er dig, der er den heldige her? http://www.hendesverden.dk/Modestedet/?cid=198232
Ellers er der en, du kan kontakte