/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Jobliste i win xp home
Fra : 234
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 02-04-12 12:10

Hej.
Jeg har lige haft en virus i går , som jeg åbenbart ikke har fået fjernet helt , jeg kan nemlig ikke åbne min jobliste.
Er der en som lige vil tjekke min logfile , hvis jeg tager en hijackthis , og så lige forklarer havd jeg skal gøre?

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 110 point
Dato : 02-04-12 12:46

Læg spørgsmålet herunder, så fortæller de hvad der skal gøres.

http://www.spywarefri.dk/forum/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-04-12 17:03

Hvis Joblisten "bare" er nedtonet så kan du aktivere den igen med denne lille fil
hent og pak den ud, dobbeltklik på den og klik ok til at flette den i regdb
http://media.askvg.com/downloads/2008/10/enable-task-manager.zip

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-04-12 17:40

Enten brug spywarefri forumet eller gem hijack loggen i en tekst fil og send den til support (A) hilsoe.dk

Kommentar
Fra : fred280188

Dato : 03-04-12 23:58

Du skal være hurtig til at åbne joblisten (faneblad processer), lige efter du har startet pc'en. der vil dukke en process op som overruler og skjuler joblisten, det er ikke til at sige hvad processen hedder der er mange forskellige af denne type vira, så brug udelukkelsesmetoden (kræver at du ved hvilke processser der normalt kører, eller følg din mavefornemmelse) højreklik på processen for at finde filplaceringen, dræb jobbet og slet filen. Opdater antivirus, scan og du skulle være hjemme.

Det virkede for mig. Ved ikke om du kan åbne filplaceringen i xp's jobliste, w7 kan :)

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 08-04-12 12:15

Tak for svaret LuffeA.