/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Pressenævnet
Fra : betterwisser
Vist : 509 gange
50 point
Dato : 01-04-12 10:54

Dansk pressenævn og debatcirkus, har pålagt samtlige åbne jagtdebatsider på internettet, at nedlægge banningen af en af de mest selvfixcerede debatdræbere, måske bedre kendt som "amokløberen " for Ole Roederiet.
Dette skridt er taget for at aflaste DJ debatsider, da belastning og pladdergrænser er på det højeste, så tag endnu engang venligt imod, denne pragtfulde mand, når han nu er taget til nåde igen, for at hjælpe DJ debatforum.
Hvem kan det dog være.

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 60 point
Dato : 01-04-12 11:17

Det kan kun være THE ONE AND ONLY - Bendt Ballegård Knudsen (Balledoof).

Skal vi ikke byde det hjertelige og pragtfulde eksemplar af Homo Sapiens velkommen, specielt fordi det er 1.april - men også for at aflaste andre fora - vi på kandu's jagtsite kan klare ham, uanset hans motiver

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-04-12 19:21

Og ikke nok med det. På DJ-hjemmesiden kan man Gudhjælpemig se et billede af drønnerten Bb1- forsynet med DJ`s fortjenstemedalje i gulddouble af 1. grad med ukrudt og hele svineriet. Hjertelig tillykke Ridder Ballehoof. Du har redeligt fortjent den. Bukker i støvet. Kan desværre ikke neje.

Ærbødigst
Tonganeseren

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 02-04-12 09:34

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-04-12 10:51

Tak for poing, betterwisser

ØV4