/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Havd kan man stille op med politikerne?
Fra : rotw
Vist : 926 gange
100 point
Dato : 01-04-12 05:23

Læs dette først http://ekstrabladet.dk/minsag/article1735197.ece
Ord glosen hvad koster en politiker hjerne ...... Den har ALDRIG været brugt passer sku mere og mere

Næste gang der kommer en stor person forbi slå jeg sku ham et pa gange i hovet og når han så slå igen forventer jeg sku at han bliver anhold og smidt i fængsel for man må jo ikke forsvare sig mere

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 01-04-12 07:49

hvad er det du vil med det sludder

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-04-12 08:42

HOLD NU FOR H*****E OP Med den ynkelige sammenligning af dyr og mennesker.

Og med hensyn til hvad vi skal med politikerne? Vi kan måske pressen dem til at forbedre vores skolesystem, så selv sådan nogen som rotw kan lære at stave.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-04-12 08:43

(fedt at jeg så selv laver en tastefejl i indlægget)

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 01-04-12 10:04

hvorfor tror hunde ejere at de bare kan gøre som de vil , stå og se på at hunden besørger inde i folks haver ligeså på fortove og så bare gå uden at samle op

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-04-12 10:40

Mine hunde har altid gået i snor i bebyggelse, (schæfer).

Det gør de små hunde ikke, dem som er ejet af ældre damer.

Mine hunde har været godt opdraget. Og en dag gik jeg stille og roligt ud for at lufte ham, han var i snor. Der stod to ældre damer og snakkede med deres små hunde. Begge hundene var løse.

Lige pludselig løb en af de små hunde over til os, gøede voldsomt og bed min hund i poten. Min hund snuppede den lille hund i nakken, ruskede den og satte den ned igen og den løb tilbage til ejeren. Men den lille hund pev og sikke en ballade der blev. Kors jeg kan blive helt arrig ved tanken.

Der skete intet fysisk med den lille hund, kun mindre selvtillid. Men sikke en skideballe jeg fik af de ældre damer, de råbte om kap. Og både min hund og jeg stod og kikkede måbende på løjerne.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 01-04-12 11:18

Citat
Der stod to ældre damer og snakkede med deres små hunde

Interessant! Gøede damerne?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-04-12 11:26

Ja det lød sådan

Kommentar
Fra : netop

Dato : 01-04-12 11:28

Hvad har politik med omtalte link at gøre kunne man spørge rotw?

http://ekstrabladet.dk/minsag/article1735197.ece

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-04-12 15:52

1 politikerne har lige som lavet loven
2 så bliver hunde jo sammenlignet med mennesker når det gælder etik som du er den store så du burde være den klove og ikke slå hold ny op det er dyreverdenens egne regler der burde over holdes
3 det er et problem når man det ene øjeblik sammenligner og det næste øjeblik det modsatte hvad angår hundeloven

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 01-04-12 16:26

det er jo ikke hunde eller politiker der er noget vejen med men det er de hunde ejer som ikke har forstand på at have hund

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-04-12 16:37

Citat
det er jo ikke hunde eller politiker der er noget vejen med men det er de hunde ejer som ikke har forstand på at have hund

Jeg er helt enig.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-04-12 20:21

Nu er det jo sådan i naturen at hvis en hund angriber om det så er batalt eller andet svare de fleste hunde tilbage som de ville have gjordt hvis de levet uden i naturen

Nu er det sådan at politikerne har valg at store hunde altid skal eksemplariske gøer de er de slemme forsvare dig sig er de slemme men når det er en lille hund så er det i orden i følge politikerne og det er sku forkert
Det sige sku da sig selv at en stor hund næsten altid slipper bedst fra en uoverenstemmelse sådan er det sku også i menneske verden

Man har ved lov frataget hundene deres natur

I 9 ud af 10 tilfælde er det den lille hund der er mest agressiv og de ville i naturen ikke være på denne måde men i menneske verden er det den store hund der taber 9 ud af 10 gange for det Er altid den store hunds skyl lige meget hvad det er sku til at brække sig over

Accepteret svar
Fra : kimpetersen

Modtaget 100 point
Dato : 01-04-12 20:56

Det skulle vel ikke være 1. april, så hurtig går det ikke i det offentlige system!

Godkendelse af svar
Fra : rotw

Dato : 03-04-12 06:04

Tak for svaret kimpetersen.