/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Vægtvogter medlemmer søges!!
Fra : Marleline
Vist : 3233 gange
38 point
Dato : 27-05-03 23:20

hejsa!

jeg er lige begyndt ved de Danske vægtvogter, og kunne derfor godt tænke mig at maile med andre der ligesom mig går ved dem.
Jeg vil gerne maile med dig, for at kunne udveksle opskrifter, mål, vægttabning osv..
Din alder er lige meget, bare du er pige/kvinde...

Mvh Line

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-05-03 06:59

Hej Line
Du ved det sikkert men der er en hjemmeside for samme http://www.weightwatchers.dk/WWI_Wrapper.aspx?Page=332
Ditto har De Danske Vægtkonsulenter et chat forum på http://www.weightconsultants.com/da/Chatten.asp
Hygge
Søren

NB: Lad denne streng stå åben, du vil HELT sikkert få flere henvendelser.

Kommentar
Fra : Marleline

Dato : 28-05-03 11:23

ja. men inde på deres chat forum kan alle læse hvad man skriver... det ønsker jeg ikke...

Håber flere melder sig

Kommentar
Fra : YvonneNielsen

Dato : 29-05-03 08:13

Hej Line
Jeg er også lige begyndt hos Vægtvogterne - i går. Nu skal det være. Jeg vil gerne tabe 50 kg, men har selvfølgelig nogle delmål først. Jeg er startet med en kollega - og har allerede mødt flere på holdet som jeg kendte så man er ikke alene.

Knus Yvonne

Kommentar
Fra : may1980

Dato : 17-06-03 23:56

hey! Jeg har prøvet vægtvogterne før og tabte 5 kilo, men holdt op fordi jeg var for doven!!!! ØV. Men jeg kommer til DK igen efter et udlandsophold og vil gerne tabe 30+ kilo...jeg er sådan småt begyndt, men glæder mig til at komme hjem og gå til ugentlig vejning osv...

Held og lykke og skriv gerne til mig hvis du vil! :)
jeg er 23 og kvinde/pige tsk tsk.

cartmanlova@yahoo.com