/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Wedding4you/weddingcompany oppustet?
Fra : miniature
Vist : 488 gange
60 point
Dato : 27-03-12 19:53

Jeg skal giftes og tænkte ok jeg må hellere kontakte en bryllupsarrangør.
Der er kun få af dem i dk. Fint tænkte jeg tager den der ser mest overskuelig ud. Jeg tager Wedding4you, nu weddingcompany. Jeg tænkte, ja ser prof. ud de har en original hjemmeside masse testamonials.
Jeg kontakter dem ang mad, kokkedal slot osv.
Jeg skulle høre hvad de kunne tilbyde....
Kvinden bag wedding4you, har meget travlt i telefon. Hun siger: skriv en mail. Jeg ahr ikke tid lige nu.
Nå,ok undskyld at jeg ringede...... jeg skriver en mail.
Jeg få et svar på 2 linjer , 10 dage efter....der står: Hvad er din budget?
Jeg svarer 150.000 kr og hører aldrig fra hende igen???
Sp er hvad skal jeg bruge det til? Var det ikke mening med lidt service eller?Nårr ja hun skulle have 30.000 af mig først eller???Var budgettet for lille???Var jeg ikke god nok???Ikke rig nok?
Og så ja tilfældigt på en anden forum ser jeg at siden er kopieret fra den portugisiske side weddingcompany.pt og kvinden og hendes "prof" hjemmeside er mere eller mindre en penge maskine, kun for de rigeste... men hvorfor kopierer hun så siden fra Portugal når hun nu tjener så mange penge på de rige(og det er vist ikke mig)?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-03-12 20:27

Citat
Hun siger: skriv en mail. Jeg ahr ikke tid lige nu.

Citat
Jeg få et svar på 2 linjer , 10 dage efter....der står: Hvad er din budget?

Tja: tror de tager RØVEN på dig, hvis du siger JA til noget som helst.
IKKE TID: ok men 10 dage efter og hun SPØRGER DIG = hvor mange penge har du.?????????

Smid pengene IND på min konto, så skal jeg LOVE dig for, at du får
et bryllup DU ALDRIG GLEMMER.......

Kommentar
Fra : miniature

Dato : 27-03-12 21:17

Man føler sig lidt fattig eller? Nu har jeg en god udd og en god job, men alligevel føler jeg som om jeg er ingenting værd.. jeg har ikke nok penge.....eller???

Nu skal jeg både anskaffe mig en dj og blomster osv ikke mindst en kjole og jeg føler at mange steder bliver man målt og vejet ud fra ens "gucci" taske.

Men en ting er sikkert jeg skal aldrig hyre så en snobbet bryllupsarrangør som weddingcompany eller hvad er det nu de hedder......
hvorfor har de skiftet navnet fra wedding4you til weddingcompany?????;)

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 27-03-12 22:15

Med et bryllupsbudget på 150.000 er der ikke råd til en bryllupsarrangør.

Kommentar
Fra : miniature

Dato : 27-03-12 22:31

jo da man kan også hyre disse til kun et par timer osv...? det var også min tanke bag det. Det har wedding4you ikke, men jeg har fået 1 times budgetlægning med weddingdeluxe.dk det kostede mig godt nok 550, men jeg fik da lidt hjælp til planlægning.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 31-03-12 00:50

Citat
Nu har jeg en god udd og en god job,

Hvad er en uddVS
Citat
Jeg få et svar på 2 linjer , 10 dage efter....der står: Hvad er din budget?

Hvad har det med dette at gøre?
(Bortset fra jeg ville holde mig UDE I RENDESTENEN)
Citat
jo da man kan også hyre disse til kun et par timer osv...? det var også min tanke bag det. Det har wedding4you ikke, men jeg har fået 1 times budgetlægning med weddingdeluxe.dk det kostede mig godt nok 550, men jeg fik da lidt hjælp til planlægning.

+++
Citat
kvinden og hendes "prof" hjemmeside er mere eller mindre en penge maskine, kun for de rigeste... men hvorfor kopierer hun så siden fra Portugal når hun nu tjener så mange penge på de rige(og det er vist ikke mig)?

SAMT
Citat
men hvorfor kopierer hun så siden fra Portugal

Sikkert fordi hun ikke kan stave til .COM /.EU/ :DK eller ANDET
Troede du skrev du havde en eller anden for for UDD

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 31-03-12 00:53

SVINDEL......
Man kan leje et PIANO for mindre penge = men noder og tangenter følger IKKE MED

Kommentar
Fra : miniature

Dato : 01-04-12 16:32

ja, det synes jeg også!

Kommentar
Fra : miniature

Dato : 01-04-12 16:37

de skriver:
Danmarks førende bryllupsarrangør - kendt fra TV. The Wedding Company TWC er vi dedikeret til bryllupper og vi har siden 2002 skabt romantiske og ...

og så kopierer de en portugisisk side! hvor førende kan man være?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-04-12 17:12

Hjemmesider er og bliver taknemmelige - man ved ikke rigtigt hvad der er bagved.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-04-12 20:55

Fie Adams har været festarrangør, men ved ikke om hun er for gammel til at arbejde.

Kommentar
Fra : miniature

Dato : 02-04-12 15:33

Hvem er det? Har hun en hjemmeside?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-04-12 14:56

- ta' en snak med http://www.charlottenlund-udlejning.dk/

- de kan klare det hele...