/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
gratis tv på pc
Fra : trimare46
Vist : 1023 gange
300 point
Dato : 26-03-12 18:55

jeg har set ,at man kan se tv på nettet, og vel at mærke alle kanaler.
er der nogen der ved hvor man finder det og om det overhovedet virker.
er ikke klar over om det er gratis, men mener at have læst , at man betaler et engangsbeløb.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-03-12 19:03

jeg kan da se TV her på min PC

https://webtv.stofa.dk/live_tv.php

gratis, men jeg vil godt betale lidt for ikke at se falske Patricia...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 26-03-12 19:21

Citat
gratis, men jeg vil godt betale lidt for ikke at se falske Patricia...

Gratis er det vel næppe - du må da have et Stofa abomnnment...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-03-12 19:38

Ja, jeg har da stofa inde i stuen, med 42 kanaler på bynettet,
og så kan jeg også se TV på min PC, inde ved siden af, uden at skulle betale ekstra?

Det koster da at lave TV, og sende det ud, så alle må betale på en eller anden måde,
hvis ikke, skal andre jo betale, for det vi/du vil se??

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 26-03-12 20:15

det med stofa kender jeg godt, men det var ikke det jeg mente.
det skulle kunne lade sig gøre at se det på nettet men jeg tror nok der skal noget installationspakke til, som man betaler et engangsbeløb for.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-03-12 20:18

De eneste kanaler du kan finde på nettet er GRATISkanaler....

ALLE andre kan du kun se hvis:

Du enten har kanalen i din TVpakke i forvejen
Du betaler for det
Du "fusker" med ulovligheder

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 300 point
Dato : 26-03-12 20:20

Hvis du tænker på de "reklamer/hjemmesider" der lover guld og grønne skove ved at købe deres program - så glem det - det er FUP og FIDUSER

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 27-03-12 10:17

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 27-03-12 10:53

Sådan er det i reglen...

Det er ser for godt ud til at være sandt - det er det også!