/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson Satio Uret går langsomt?
Fra : Gigli-Chico
Vist : 366 gange
50 point
Dato : 25-03-12 12:46

Hej alle..

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig..
Jeg har søgt lidt på google men har ikke kunne finde noget er hjalp.

Min Sony Ericsson Satio har engang været til reparation men det var på grund af at de få taster der nu er på en Satio ikke virkede.. Det fik de heldigvis lavet og jeg fik den tilbage efter halvanden måned ca.

Nu er uret i min Satio begyndt at gå utrolig langsomt. Hver dag mister den omkring 10-15 minutter så det går bagud.. Hver aften sætter jeg uret til den rigtige tid men når jeg så står op er en 5-10 min bagud igen. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre ved det, så jeg håber der er nogen der kan hjælpe..

På forhånd tak :)

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 25-03-12 13:01

Jeg kan på min telefon (Samsung), indstille til at den henter dato og tid fra netværket.

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 26-03-12 16:18

det gør min også, og det er den sat til men den mister stadig tid hele tiden.. Det burde den jo ikke gøre..