/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nysgerrigt spørgsmål til Klaudi
Fra : pifo
Vist : 512 gange
50 point
Dato : 24-03-12 21:42

Klaudi, du svarer på ufattelig mange spørgsmål på Kandu og mange af dine svar bliver accepteret.
Du må efterhånden vide meget om meget, og derfor er jeg nysgerrig for at vide, om du nogensinde har deltaget i et quiz-show på TV eller radio?

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 24-03-12 21:54

Venter i spænding....og måske en uddybning på dit svar i tip
http://kandu.dk/tip21987.aspx
...og ja, jeg er en klaphat, men generer ikke mine medmennesker uden grund

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 25-03-12 10:39

Jeg aner ik' en skid(google er din ven) men den kender du jo!
og jo-da jeg deltager i quizzer, i sidste uge vandt jeg 820.000$,
eneste problem var at de lige skulle bruge nogle oplysninger!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-03-12 13:12

Jamen Klaudi så sendte du da dine bankoplysninger, ikke?

Men dum er du ikke.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 25-03-12 14:26

Citat
eneste problem var at de lige skulle bruge nogle oplysninger!

Ha ha - den har jeg også været på - så nu har jeg oplyst mit bankkontonr., CPR nr, Nem id -kort - og hele moletjavsen - så nu venter jeg bare på, at de sætter pengene ind - det tager tilsyneladende noget tid, men mon ikke bare de har travlt .....??? Jeg ser frem til et liv i luksus

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-03-12 20:54

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 26-03-12 08:50

Tak for svaret Klaudi.