/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Over-herredømme.
Fra : Mosebaek
Vist : 775 gange
250 point
Dato : 24-03-12 20:53

Bl.a.på grund af denne: http://kandu.dk/Spg160941.aspx tog jeg den beslutning,at jeg aldrig ville vende tilbage til Kandu.Der er måske endda andre forums,der er mere indbringende,i specifikke spørgsmål.
Men jeg kan jo ikke undvære jer.Og så længe,jeg ikke er ekskluderet af Kandu teamet,har jeg vel lige så meget ret til at være her,som alle andre.Jeg tog gruelig fejl af visse profiler,som jeg vist har behørigt undskyldt.Og jeg kan godt lade sive ud,at jeg ikke er ude efter mere syndsforladelse.Den bod er vist så rigeligt betalt.
Og i kan også godt regne med en "små-aggressiv" Mosebaek.Især når det stadigvæk,kan opleves at en to-tre profiler her på Kandu,altid skal "kules" ned.
Så er der dem,der er moppet ud af Kandu.(Jo jeg kan sagtens fremkomme med en liste,hvis det har interesse,kræver blot lidt tid.Lige nu er jeg optaget af Hessian nedtagning).

Der er nogle selvbestaltede "høvdinge" herinde,der mener at vide "hvor skabet skal stå".

Når man ser ordvalget,i dette tip http://kandu.dk/tip21987.aspx ,(klaphat) forstår man at alt er ved det gamle.(Her kan selv,de småt begavede gadedrenge være med).

Heldigvis,er de sympatiske brugere dog i stort flertal.

VH.Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-03-12 21:00

Jeg kunne selvfølgeligt starte op igen,under et nyt profil.Men jeg gider ikke disse luskerier.

Jeg har een profil,det er så det.....vil godt stå ved mit "underskrift".

M.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-12 21:00

Velkommen tilbage jeg tror din undskyldning med modtaget og accepteret, men det kan jeg selvfølgelig kun gætte om, vi kan jo alle komme galt afsted og Kandu er ret dumt indrettet jeg er i flere fora og for eksempel kan jeg på MintDanmark gå ind og redigere eller helt slette mine indlæg, men ikke her hvor vores udgydelser står til evig tid

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-12 21:02

Citat
Der er nogle selvbestaltede "høvdinge" herinde,der mener at vide "hvor skabet skal stå".
kom nu ikke for godt i gang, jeg er ret nærtagende

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-03-12 21:12

Citat
kom nu ikke for godt i gang, jeg er ret nærtagende

Jeg er nu ikke så nervøs o.v.n. for efter min mening,er du indbefattet af dette:
Citat
Heldigvis,er de sympatiske brugere dog i stort flertal.

M.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-03-12 21:32

Velkommen igen Mosebaek

Citat
.Især når det stadigvæk,kan opleves at en to-tre profiler her på Kandu,altid skal "kules" ned.

Hvem er det ????

Profilerne kommer jo altid tilbage.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-03-12 21:34

Velkommen tilbage M
Selv om tonen er hård ind imellem, så søger vi stadig hinanden

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 24-03-12 21:40

Jamen, så velkommen tilbage, Mosebaek - jeg havde nu heller ikke troet, at du kunne undvære Kandu i længden - med eller uden den lille flok voksenmobbere, som Kandu-teamet forhåbentlig tager sig af, hvis det ikke stopper.

Jeg ville nødigt undvære Kandu, det er en guldgrube af viden, som man kan øse af her.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-03-12 13:16

Velkommen igen Mosebaek, mig har du aldrig generet. Og dit sprog kan jeg ikke hidse mig op over. Man kan jo bare holde sig fra tråden.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-03-12 20:15

Citat
Velkommen igen Mosebaek, mig har du aldrig generet.

Næh....det håber jeg ikke,granner01.I såfald,er det ikke sket med min gode vilje.....men man kan jo være uheldig....... har jeg erfaret.

Grunden til at jeg måske har været lidt passiv idag,er at dette makværk af TDC Home Box,har været nede her.

I morgen melder jeg min ankomst i TDC-butikken,og opsiger hele skittet.Tv`et fryser med mellemrum.
Fastnet er død,meget af tiden (og dermed internettet).Så nu er vores tålmodighed slut.

Siden nytår,har jeg vel sendt dem 6 - 8 mails...... får hvergang en flot "maskin-kvittering"om at de vil svare inden for 6-8 arbejdsdage.......alt er ignoreret,indtil videre.

Altibox`s fiber ligger lige ude i vores hæk.Lige klar til montering.

Nå,nu fik jeg afløb for nogle frustrationer,der egentlig er tiltænkt TDC.

M.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-03-12 10:31

Ja og er det ikke det man bruger sine venner til, at komme af med fustrationer men også glæde.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-03-12 10:33

Citat
I morgen melder jeg min ankomst i TDC-butikken,og opsiger hele skittet

Vi havde samme problem med TDC, p.g.a. rådne ledninger.
Efter opsigelsen har vi ikke oplevet magen til venlighed fra TDC,
De slap for at bruge tusinder af kroner på at grave nye ledninger ned.
Att næste firma stod i kø for att lægge fiberkabel ned var vi kun tilfreds med.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-03-12 18:17

Vægelsindet som jeg jo er,har jeg besluttet at give dem en chance til.
Har nulstillet vores box. Så lige nu,kører det rimelig godt. Så må vi se hvor langt det varer.

Men hele tiden,har jeg dette trumf i ærmet:Alti-box ligger lige ude i hækken,og råber på opmærksomhed.

M.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 26-03-12 18:30

Citat
Ja og er det ikke det man bruger sine venner til, at komme af med fustrationer men også glæde

Arghh, jamen så hælder jeg sgu lige lidt frustration ud her i din tråd Mosebaek.
Bvadrrrrrr......

Hvorfor er der sådanne mennesker.....?

Sorry Mosebaek, at jeg lige brugte din tråd - havde bare lige brug for luft

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-03-12 18:43

Ja og var det at svigerdatteren har ringet, barnebarnet fik en skideballe i haven, ungen gik direkte ind og sparkede til hundekurven. Og udbrød, så kan jeg lære det. Og glad og fro kom han så ind til mor. Han var 3 år.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-03-12 19:30

Citat
Sorry Mosebaek, at jeg lige brugte din tråd - havde bare lige brug for luft

Bare si`frem pifo.Du må bruge min tråd,til hvad du vil.Her er frie rammer.

Og mellem os.....er du een af mine "favoritter"... sammen med granner01.(Næh..jeg er ikke ude på at fedte).

Ahrrr. Nu havde jeg sku (igen) nær forvekslet pifo,med granner01.Jeg må vist til at være lidt mere skarpsindig.

Det er nok det fremskredne senil konfus`ivitet.

Heldigvis,gør det ikke ondt.

M.

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 250 point
Dato : 26-03-12 19:44

Citat
Og mellem os.....er du een af mine "favoritter"

he he tak M - det var sgu en kompliment - det varmer

Jeg ville da også være noget ked, hvis du pludselig forsvandt herfra. Heldigvis er de fleste brugere herinde jo rare mennesker.

Men også jeg kan blive frustreret over diverse Kandu-brugere. Så trækker jeg vejret dybt og overbeviser mig selv om, at det er værst for dem selv.
Det virker bare ikke helt for mig i dag

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-03-12 20:00

Jeg kan jo godt li`at høre om jeres dagligdags,gøremål.... så skriv endelig. Jeg er jo ikke ved "puteren" hele tiden,men åbner den med mellemrum.

Fruen skal jo også tilfredsstilles....med indkøb og luftning i naturen.

I sidste uge,var vi en tur i Ørestaden.....at besøge vores datter.Og jeg skal da indrømme,at Thisted virker lidt jordnær,i sammenligning.

Ta`nu f.eks. Bella Sky Hotel.........jeg blev svimmel,bare ved at kigge op på den.(Arkitekten burde jo gå i behandling for en alkohol-lidelse).
Overfor vor datters lejlighed,er der to andre lejligheder,der svæver frit ud i luften.I fjerde sals højde.Forbundet med de øvrige bygninger,i hvert ende.

Jeg ville ikke kunne sove sådan et sted........tænk hvis "bunden" faldt ud.

M.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 26-03-12 20:17

Citat
Nu havde jeg sku (igen) nær forvekslet pifo,med granner01

Det er da ikke den værste, du kan forveksle mig med - jeg kan snildt finde andre, jeg nødigt ville forveksles med

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-03-12 16:40

Jeg mener at kunne huske at kandu er et sted hvor man hjælper hinanden?
Så det med at svine hinanden til, forstår jeg slet ikke??

Som jeg lærte engang, kan du ikke sige noget godt om vedkommende: "Lad Vær".

Som jeg også lærte lidt senere: "Tal til de ældre damer, som om de var unge piger"

Husk det gamle pioner kammerat, og du får masser af kors og bånd og stjerner=kandu points...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-03-12 17:12

Citat
"Tal til de ældre damer, som om de var unge piger"

Ældre damer. Tænk jeg var lige ved at føle mig truffet. Men så var det jeg tænkte, jeg er sku da i bedre form end en på 40. For jeg har tiden til det, skal aldrig arbejde mere. Og så har jeg tid til at se godt ud. Så bare bliv væk med de ældre damer.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-03-12 19:13

Citat
Som jeg også lærte lidt senere: "Tal til de ældre damer, som om de var unge piger"

Der...er jeg jo så lidt i tvivl. Når man idag,hører de unge pigers indbyrdes kommunikation.... sku`jeg ihverfald ikke tiltale min (nu afdøde) bedstemor på samme måde.Så var jeg blevet udskudt af familien.

Citat
Og så har jeg tid til at se godt ud.

Jeg har også tiden.Alligevel synes jeg det kniber lidt med resultatet...men jeg er jo også kun en mand.

M.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-03-12 21:53

Mosebaek, har du prøvet lidt faundation, lidt kinderødt, lidt mascare? Det gør underværker.

Jeg bruger det altså ikke selv.

Men mine svigerdøtre gør.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-03-12 22:52

Citat
Mosebaek, har du prøvet lidt faundation, lidt kinderødt, lidt mascare? Det gør underværker.

Så vil konen jo tro,jeg er ved at "springe ud af skabet".

Da hun er rimelig god af sig,kan jeg forestille mig,hun vil sige:"Skat har du virkelig undertrykt de følelse,gennem alle årene.

M.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-03-12 00:42

Som jeg husker det så er der ikke så mange i Thisted der bruger meget makeup. Og jeg har været i Thisted en del gange. Men i København, der ligner mange en hel farvelade.

Man får for øvrigt en god pølse nede på havnen i Thisted.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-03-12 10:49

Citat
Som jeg husker det så er der ikke så mange i Thisted der bruger meget makeup.

Næh...det er kun enkelte indvandrere fra Hovedstaden.De er jo nødt til at fortsætte,med "vedligeholdelsen".
Nøjagtig det samme,som hvis man begynder at "smukkesere" en gammel bil med Plastic Padding.
Rusten stikker snart igennem....... så på med et nyt lag.

Da vi her bor mellem Limfjorden og Vesterhavet,får vi ad naturlig vej,en flot...næsten ravgylden teint.
Nogle mænd,kan dog have tendens til røde næser,og hængebug.

Det skyldes næsten altid,lidt for lange ophold på Børsen,Nytorv eller Harmonien.
Og dermed for lidt sol - vind.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-03-12 09:01

Citat
Man får for øvrigt en god pølse nede på havnen i Thisted.

Ja,det er hos Svend Burgerfri:
http://www.navnligthy.dk/oversigt/svend

Iøvrigt sjældent at se en "næringsdrivende" "reklamere",med noget han IKKE sælger.

Men han ville ikke slås i hartkorn med McDonalds.

M.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-03-12 18:37

Tak for svaret pifo.Og ha`en god weekend.

Vh. M.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-04-12 17:12

i lige måde Mose