/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Søger band
Fra : Gfx
Vist : 299 gange
10 point
Dato : 27-05-03 22:19

Hej, jeg er 14 år og spiller trommer, er til Rock - Blues - Funk og mange andre ting... Er der nogen der sidder og mangler mig (helst århus amt og allerhelst i odder) så skriv, mange tak!

//Dennis P

Kommentar
Fra : Tiabisu

Dato : 28-05-03 08:23

Hey Dennis!
Jeg flytter til Hadsten (tæt på Århus) nu her til august... Og jeg har været i band de sidste par år, så jeg tænkte at det kunne være sjovt at få gang i et band igen... så kunne det jo være at du ville være med til at prøve at starte det op?
Mvh
Frederik B.

Kommentar
Fra : Gfx

Dato : 28-05-03 10:36

Det kunne da være fedt! min mail er dennis@delvis.dk du kan jo bare skrive!! Hvad spiller du, og hvorgammel er du?

Kommentar
Fra : Tiabisu

Dato : 29-05-03 11:17

Ok.... har lige sendt en mail!

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 08-06-03 01:55

Hej!

Fedt nok! Genial idé! Hvornår kommer jeres første plade?!;) Held og lykke med det! Som ham der fra Nike ville have sagt det - "Just DO IT!";)

Hygge!