/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Har Klaudi en dårlig dag?
Fra : o.v.n.
Vist : 712 gange
50 point
Dato : 24-03-12 13:38

Musik tippet om L.O.C nye cd som kan hentes gratis blev bedømt med 0 stjerner og kommentaren: Klaphat det er da et godt tip mon profilen Klaudi er sur over at være på den sorte liste hos tip skribenten?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-03-12 13:42

Citat
mon profilen Klaudi er sur over at være på den sorte liste hos tip skribenten

Vi kan jo KUN gætte - der er KUN EEN der kender svaret

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-12 13:45

En underlig kommentar til et godt tip, men måske kan den "sure gamle mand" lokkes herind med en kommentar

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-03-12 14:05

Vi kan jo alle have en dårlig dag

Jeg kunne, hvis jeg ville, bedømme tippet, men undlader. Oplysningen om L.O.C er jo TDC's nye reklame og har været vist et utal af gange på TV og i medierne, så for mig er det ikke noget nyt.

Men, når man har mere end een profil, så kan man jo "næsten" altid få sin mening frem.

God weekend

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-03-12 16:58

Jeg hoppede også forbi muligheden for at bedømme.......................for jeg er jo slet ikke interesseret i LOC og TDC har lige udsendt reklamer om det.

Havde det så været Lou Ann Barton ville det være en anden sag.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-03-12 18:15

Jeg valgte også at ignorere tippet, for jeg kan ikke fordrage den type musik.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 24-03-12 20:20

Jeg syntes det er et fint tip.
Jeg kan godt lide det meste af L.O.C ´s musik. Og har ikke hørt, hans nye album.
Så for mig er det et brugbart tip, ville have givet 5 stjerner hvis jeg skulle bedømme tippet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-12 20:38

Måske sidder Klaudi med røde ører nu fordi galden løb over dengang han bedømte tippet, jeg havde håbet profilen ville komme fordi med en begrundelse for kommentaren Klaphat.
Den kommentar er vist personlig og har ikke noget med tippet at gøre - eller
det er ikke fordi jeg er stor fan af L.O.C. men hans udgivelser er da meget gode og slet ikke det værste som tilbydes gratis
God weekend til alle også Klaudi som selv må døje med at blive god igen
husk nu at i morgen kan vi sove længe, men så er det altså langt op på formiddagen når vi vågner nu natten bliver kortere

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-03-12 21:01

Vi skal da ikke sove længe i morgen - men kort, da vi har stillet uret frem, som så vækker tidligere.

Hvis man tænker nærmere over det, så er det jo egentlig et fjollet tip, da TDC udsender skriftlig reklame om det samme emne.
Som sagt, får jeg altid mulighed for at bedømme et tip, hvis det altså ikke er lukket. Dette tip havde ikke min interesse, så derfor hoppede jeg væk igen.

Ps. Skal man stå til regnskab, for sin bedømmelse af et tip.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-12 21:05

Citat
Skal man stå til regnskab, for sin bedømmelse af et tip
ja pas du bare på hvis du giver for få stjerner
Nej ikke i almindelighed, men den her var altså ikke almindelig - hvad så almindelig er for en størrelse

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-12 21:08

Citat
Dette tip havde ikke min interesse, så derfor hoppede jeg væk igen
det gjorde Klaudi altså ikke - næh han loggede ind med en anden profil, kun for at hælde lidt galde ud.

Og jeg er en drillepind som elsker at drysse salt i såret

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 24-03-12 21:12

Citat
Har Klaudi en dårlig dag?

Hvis jeg har rager det da ik' jer!

Og jeg ville ha' givet 5* for et godt tip, men klaphatten har jo BL mig, hvorfor ved jeg ik'
Derfor NUL* og en KLAPHAT med min 2. profil, som nu os er BL så'n en KLAPHAT

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-03-12 21:19

Klaudi

Fald dog ned på jorden igen.

Du kommer jo til at ligne Teil, som også bliver p......., når han bliver BL.

Citat
Og jeg ville ha' givet 5* for et godt tip

Var det et godt tip, hvis du som Klaudi, kunne have bedømt det?

Jeg er også BL af nogle brugere, med det kan ikke hidse mig op, der er jo et liv uden kandu

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-12 21:24

Citat
Var det et godt tip, hvis du som Klaudi, kunne have bedømt det?

Jada, har os hentet album!

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-03-12 21:26

Klaphat = chapeau claque???

Sjovt udtryk i grunden

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-12 21:28

Nu får du 5 stjerner for at komme ind med en begrundelse, bliv så god igen og ha' en god weekend

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-12 21:30

tak og ilm