/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Beslag til parasol!!!
Fra : bassenborg
Vist : 3419 gange
50 point
Dato : 27-05-03 21:58

Hej. Jeg mangler et beslag til at sætte min parasol fast med.
Den skal sidde på mit altan-gelænder.
Er der nogen der ved hvor man kan købe et sådant?

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 27-05-03 22:08

Hej Bassenborg.
Jeg er sikker på at du kan købe det beslag i Silvan eller Råd og Dåd, hvis de ikke ligger inde med det på lager skaffer de det hjem til dig.
Hilsen Rita

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 50 point
Dato : 28-05-03 09:08

....ja eller stilladsfirmaer og staldinventarfirmaer. De har sådan nogle "dimser" til at spænde rør sammen om rør (om man så må sige). Faktisk tror jeg at bærebeslaget til en parabol antenne kunne bruges, ihverttilfælde den parabol jeg har. Så muligvis kan du finde dimsen i en radiofaghandel (hvor åndsvagt det end lyder).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-05-03 09:08

....ja eller stilladsfirmaer og staldinventarfirmaer. De har sådan nogle "dimser" til at spænde rør sammen om rør (om man så må sige). Faktisk tror jeg at bærebeslaget til en parabol antenne kunne bruges, ihverttilfælde den parabol jeg har. Så muligvis kan du finde dimsen i en radiofaghandel (hvor åndsvagt det end lyder).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 17:23

Fandt du et beslag bassenborg?

Kommentar
Fra : bassenborg

Dato : 09-10-03 17:54

Jeg har prøvet alle de steder i beskriver, uden held.
Men så var det så heldigt at min nabo havde et på hendes altan, og et ekstra jeg måtte få. Hun kunne desværre ikke huske, hvor hun havde fået dem fra i sin tid.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 18:08

Godt det blev løst bassenborg. Gider du lukke spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for den af kommentarerne der kom tættest på (er nemig ved at gennemgå abonneringerne - og jeg har en "million" ikke-afsluttede tråde.)

Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 10-10-03 09:20

Tak for svaret 3773.