/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
How to fix a 3310 ?
Fra : hulda1
Vist : 229 gange
100 point
Dato : 27-05-03 21:30

Min 3310´er fik lidt vand og er nu ret død. Når man tænder for den ses kun sort firkant i display og tastatur er grønt.

Har adskilt telefonen og der var meget lidt spor af vand. Renset print med elektronik-rensevædske.

Har ladet den ligge adskilt og afdampe osv. men det hjælper ikke en hylende fis.

Har du nogle gode råd ? Skal man forsøge opdatering med datakabel, udskiftning af dele , sende den på værksted eller købe en ny ?

Kommentar
Fra : soll

Dato : 27-05-03 21:58

det er lige så dyrt at købe et nyt display som det er at købe en ny og bedre tlf desvære.
kik på denne side og se om du kan skaffe et display til den pris det tror jeg desvære ikke man kan.
men det er nu også meget fedt med en ny tlf en gang imellem.

p.s. man skal også lige huske at hvis man køber nyt display er det jo stadig ikke nogen garenti for at du får den til at virke.

håber du kan bruge det link her til noget.

http://www.netget.dk/product.asp?product=27&page=1referrer=kelkoo

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 27-05-03 22:20

Du kan jo prøve og hører om din forsikring vil tage den, ellers er der ikke meget at gøre, du bliver sgu nok nød til at ofre en ny telefon (har været gennem det samme selv, jeg havde bare bestilt en ny telefon, og så tabte jeg den gamle i en svømmehal samme dag, så jeg gad ikke til at rode med forsikringen)...