/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
vigtigt alert
Fra : svendgiversen
Vist : 560 gange
27 point
Dato : 21-03-12 11:56

Jeg har i dag fået 5 vigtige beskeder fra stofa kundeservice, som jeg straks slettede,
er der andre stofanet kunder der har fået tilsvarende?

Er det spam eller er det så vigtigt at jeg burde åbne og læse det??

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 21-03-12 12:07

Jeg kan ikke svare, kører på fibernet - bbsyd.

Men det lyder mystisk de plejer ikke at sende 5 meddelelser fra samme udbyder.

har du ikke et tlf. nr. til stofanet, så kan du ringe og spørge dem og det er nok det sikreste.

Held og lykke, jeg er spændt på at høre mere.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-03-12 12:13

Det kan være alt, fra at du dowloader ulovligt og dit net bliver lukket - til spam
hvorfor dog ikke læse hvad de skriver

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 21-03-12 12:15

Der kan jo ligge noget "snavs" i en mail.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-03-12 12:33

Nu fik jeg en 6. :
om
Stofanet E-mail opdatering
fra
Danmark Server Verification

Findes der noget der hedder sådan?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-03-12 12:56

6 stks, så nærmer det sig det kriminelle, fra deres side...

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 27 point
Dato : 21-03-12 13:03

Er det en Stofa mailadresse ????
Er mailadressen du modtager fra tilmeldt Stofa ?????

Er begge NEJ er det helt sikkert spam....

Er begge JA kan du jo tjekke om de også ligger på Stofas mailserver (bare log ind...)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-12 15:12

PS....

Der sker såmænd IKKE noget ved at LÆSE mailen - blot du ikke trykker på andre link i mailen...

Ganske vist kan du risikere at afsender opdager adressen er aktiv - men det er de nok ligeglade med i disse millionforsendelser..

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 21-03-12 16:28

Har flere e-mail-adresser fra stofanet her i huset, men har ikke modtaget "vigtige beskeder" fra Stofa kundeservice.

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 21-03-12 16:31

"Danmark Server Verification" lyder da mistænkeligt - tror ikke, at det eksisterer - i så fald ville man vel kalde det "Dansk Server Verification"?

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-03-12 13:15

Tak for svaret refi.

begge Nej, så spam...