/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 710
Fra : LoneS
Vist : 546 gange
100 point
Dato : 21-03-12 00:32

Hej alle sammen.

Jeg har købt mig en Nokia 710 og mit problem er at når min alarm ringer om morgen
og jeg trykker udsæt for at ligge og snuge lidt længere :P så udsætter den kun alarmen i 5min.
Jeg vil meget gerne have hvis nogen af jer ved hvordan man kan redigere på hvor lang tid der skal gå før den ringer igen når man trykker udsæt..

Hilsen LoneS

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 21-03-12 01:15

Menu > Organiser > Alarm clock > Snooze timeout:

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 21-03-12 03:31

Hej WinXPeter

Der er ikke noget der hedder organiser på min Nokia 710 Lumia.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-03-12 09:26

Citat
Der er ikke noget der hedder organiser på min Nokia 710 Lumia.

Den er jo med det endnu noget ukendte Windows.

Har Du kigget efter en udvídet manual på hjemmesiden ?

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 21-03-12 15:35

Hej igen

Jeg fik ikke nogen manual med da jeg fik mobilen, underligt nok..

Hilsen LoneS

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 21-03-12 16:01

Prøv at gå ind på Nokias hjemmeside, der kan du finde den.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-03-12 18:30

Nokia Lumia 710 Brugervejledning DK
http://peecee.dk/upload/download/357807

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 21-03-12 23:31

Hej alle sammen..

Jeg har kigget lidt på brugsanvisningen og tak for i sendte den :)
Jeg kan kun finde hvordan man slår en alarm til desværre, men er der andre der har
mobilen eller muligheder er i velkommen til at skrive

LoneS

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-03-12 08:44

På side 67 står der:
Udsættelse af en alarm
Vil du blive liggende lidt længere under dynen? Du kan udsætte alarmen, når den går i gang.
Når du udsætter alarmen, bliver den udsat i et tidsrum, som på forhånd er angivet.

Så hvis der ikke er et punkt i Alarm indstillinger med Udsæt, så er det de 5 min!

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 22-03-12 09:16

Hej Klaudi.

Jo tak, men

Jeg har læst dette men, jeg ville bare mene man kunne ændre de 5 min, som man kan på andre ældre mobiler.. Og hvis man kunne det og jeg bare havde overset et sted man kunne det, ville det være dejligt hvis nogle havde set dette sted

LoneS

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-03-12 12:19

Egentlig underligt at den står på 5 minutter, de forskellige vækkeure jeg har haft slumrede alle i 9 minutter.

Nok Microsoft der selv gør kort proces med medarbejdere der ikke kan komme ud af fjerene